TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Sunday, May 18, 2014

SERONOKNYA LEBAI PAS...


Bukan main lebar lagi sengehnya lebai-lebai PAS dapat duduk dekat-dekat dengan calon DAP yang muda lagi menggoda tanpa memakai tudung.

Mungkin sebab si Dyana ni ahli DAP, maka PAS ada sedikit pelepasan dalam hal pemakaian tudung... agaknya. PAS nak cakap lebih-lebih pasal Dyana tak pakai tudung nanti takut Uncle Lim melenting.

Tapi aku tak boleh tahan tengok muka Mat Sabu tu....cehhh, macam malu- malu kucing aje.

7 comments:

Anonymous said...

Sabu...igt Kak Mah kt rumah tu..tak kan nk tenyeh2 muka tu lagi dkt emm emm lg..

Anonymous said...

Mat sabu...,kontrol hensem...menahan stim!

Anonymous said...

setan jantan gemok duduk rapat disebelah setan betina kurus.. setan gemok mesti tak tahan punye.. kena pulak mmg jenis tu dahhhhhh.... tanye kak maahhhh laaaa..

Anonymous said...

Hamsen gila abe mat dng potonge rambut terbaru. Kalau ye pun janganlah di tong sampahkan kopiah putih tu.

Anonymous said...

pernagi laknat pas tak pernah berubah,cubalah yg tak pakai tudung tu wakil umno mesti masak punya kena amput...

Anonymous said...

Fuck PAS, cakap lain2. apa nak jadi ni Man ooi

Anonymous said...

mat sapu cakap , i suka u punya bibir , ada makna tu....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI