TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Tuesday, July 15, 2014

UMNO DAH KAMCHENG DENGAN DAP?


Sejak bila UMNO boleh kamcheng dengan DAP ni? Boleh sama-sama berganding bahu dalam bazar Ramadhan untuk mengageh bubur lambuk dan kurma.

Inilah yang berlaku di Kluang yang kononnya "politik harmoni" yang diamalkan oleh Ketua Pemuda UMNO, Datuk Khairul Anwar Rahmat.

Mungkin....mungkin UMNO boleh berharmoni dengan DAP, tapi apakah DAP dianggotai oleh manusia yang tahu makna harmoni? Bolehkah Melayu yang sedar akan perjuangan DAP yang menyambung perjuangan PAP di Singapura ber"harmoni" dengan DAP ini?

Baca seterusnya apa yang ditulis oleh blog Bluetigerarm di SINI.

4 comments:

siluman said...

aku tensen btoi dgn puak2 lembik dlm UMNO ni, itu tarik saman....la ni dah politik harmoni. Tak silap aku al quran tu dah terang kata perangi puak y*****. dapig ni adalah ranting depa. awat yg pi gatai nak berharmoni dgn puak kafir harbi yg terang2 tak suka islam. org melayu patut sedar, SIHIR itu adalah wujud....kenapa bebudak melayu dah lebai2 gila pas dok mudah sangat tunduk dgn dapig skrg ni, tak mustahil pasai depa dok main mentekederah apa saja yg puak tu bagi makan. Mende ni juga berlaku dalam ajaran2 sesat dan shiah. SIAL dan JAHANAMLAH korang yg dok berharmoni dgn dapig ni. GGRrrrrrrr

Anonymous said...

Bodoh budak umno nie! Lembik dgn cina dap. Dunia politik budak nie tak jauh. Baik dgn DApig konon..... Jijik aku!

Anonymous said...

UMNO ni memang dari spesis yang bodoh pun dari presiden. Mereka ni bagaikan lembu yang dok dalam kondo.

usin said...

Biasa la bro, umno tu melayu. Mana kuat jati dirinya. Kena gosok sikit dgn dap terus timbul 'harmoni'. Penyakit paling kerap melanda bangsa melayu.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI