TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Tuesday, September 2, 2014

DS ZAHID....JANGAN TANGKAP UNIT AMAL PAS


Nampaknya Muktamar PAS yang dijadualkan berlangsung di Sutera Mall, Johor Bahru pada 18 - 20 Sep ini terpaksalah ditukar ke lokasi lain.

Dari apa yang berkisar di media sosial perubahan lokasi tersebut adalah disebabkan kegagalan PAS menjelaskan baki sewaan tapak kepada pemiliknya dalam tempoh yang ditetapkan. 


Kalau ikut kebiasaannya, dana PAS ni banyak datangnya dari Unit Amal yang bermuka selamba membawa karung dan kotak meminta sedekah.

Kalau dengan adanya unit Amalpun, PAS tak dapat nak lunaskan bayaran sewaan tapak untuk muktamar tahunannya, bagaimana nanti kalau dah tak ada unit muka selamba untuk cari duit?

Kepada DS Ahmad Zahid, bagilah peluang sedikit kepada unit Amal PAS tu. Mereka juga bukanlah bermuka bengis seperti mana ahli PPS. Unit Amal PAS semuanya bermuka manis dan selamba....kalau mereka meminta, dapat mereka senyum, tak dapatpun mereka senyum.

Bukannya apa, kalau tahun ini dengan adanya unit muka selamba itupun mereka tak mampu bayar sewa tapak, takut pulak kalau dah ditangkap nanti, tahun depan PAS terpaksa pulak bermuktamar bawah pokok sawit di kebun mana-mana ahli yang sudi memberi kebenaran.

Emmm.....DAP dan PKR tak bantu ke sikit-sikit? 

4 comments:

Zuruh said...

Unit Anjing Amal PAS tak pula kena tangkap walaupun merusuh macam anjing gila setiap kali BERSHIT.. bodoh macai PAS.. pakai nama Islam tp mencemar Islam.

Anonymous said...

UNit Amal Pas hanya tunjuk berani rempuh Polis jerrr !! sejak ditubuhkan takde pekdah langsung !...masyarakat tengok meluat ade ler!!

Anonymous said...

Unit ANAL PASshit berani sebab dulu Taring Polis di Cabut Najib dan bermenterikan Hisah Pondan.

Sekarang Polis dah Bertaring. Aku cadangkan Unit ANAl PASshit cabar KPN mcm PPS lakukan dan kita tengok apa akan terjadi.

Anonymous said...

Unit anal kuat main anal jaa bro.....kikiki

Sama cam ketum depa.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI