TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Monday, January 26, 2015

PATUT LE ASYIK MENYANYAH AJE

Mulanya agak hairan juga dengan orang PKR ini. Apa taknya, segala yang kerajaan buat, serba tak kena. Ada saja salahnya. Tapi bila dah lihat gambar di bawah ini, faham le aku. Rupanya ahli PKR ni kerap lalok.....mungkin segala yang dicakap, segala yang dibangkang, mereka tak sedarpun.


Untuk pengetahuan, gambar di atas ialah sekitar jamuan makan malam Keadilan Parlimen Lumut pada hari Sabtu lepas, 24 Jan 2015 yang diadakan di Dewan Chung Wah, Kg Koh, Setiawan dianjurkan Keadilan cabang Lumut.

Hebatkan orang PKR yamseng. Bertong-tong arak free disediakan. Lebih hebat lagi kalau tengok gambar di atas, lebai yang berkopiah juga ada dalam majlis tersebut. Kesian lebai tu, kena ke minum air mineral je.

So....lepas ni kalau korang tengok ahli PKR melalak, korang jangan heranlah ya....tu tentu.mereka tengah "high" lalok arak free.


3 comments:

Anonymous said...

Kalau ikut hukum Islam, kalau ada majlis yang ada penglibatan arak, wajib tidak hadir. Apa dah jadi dengan pak lebai tersebut. Itulah jadinya apabila dasar parti jadi Parti Kaum Rojak.

Anonymous said...

setakat arak apa heran,ada yg sanggup makan babi dengan cina dari makan ayam dengan melayu.

Anonymous said...

Bergembira Tepuk Tangan Sama-sama,

Kita Menari goyang bandan goyang Kaki,

Hooray Hooray Hooray Hooray Bergembira,

Nuar Brahim Al Jubori ke Penjara...

Haa haaa Haaa

Aku Tanyer Macai Aper Khabor?

Aku Tanyer Macai Aper Khabor?

Aku Tanyer Macai Aper Khabor....Nuar Di Penjara....

Yaaa Huuuu Malaysia akan Aman Tanya Peliwat Nuar Brahim...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI