TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Tuesday, April 28, 2015

SIAPA DIA PR YANG MENYUSAHKAN RAKYAT

Siapa dia PR yang menyusahkan rakyat? Sibuk dengan PRK ni, segera terlintas PR itu ialah Pakatan Rakyat. 

Pakatan Rakyat sememangnya menyusahkan. Ini kerana kerja mereka 24/7 berpolitik hinggakan menyusahkan kerajaan yang dipilih untuk menjalankan kerja pentadbiran demi rakyat.


Tapi kini Pakatan Rakyat ada satu lagi kawan PR iaitu Peniaga Rakus. Mereka ini rata-ratanya adalah ahli dan penyokong Pakatan Rakyat yang sentiasa mengambil kesempatan atas sesuatu isu dan dasar kerajaan untuk memberi tekanan kepada rakyat agar menyalahkan kerajaan.


Sehubungan dengan adanya Peniaga Rakus ini, satu tunjuk perasaan telah diadakan dihadapan pejabat KPDNKK agar pihakberkuasa segera bertindak dan menghukum para peniaga yang menekan pengguna/rakyat dengan perangai lintah darat mereka itu.

Adalah sangat diharapkan agar tindakan segera KPDNKK untuk mendakwa dan menghukum Peniaga Rakus ini dengan harapan akan menjadi pengajaran kepada peniaga lintah darat yang mengambil kesempatan atas pelaksaan GST dan tidak secara langsung kesannya akan dapat dinikmati oleh rakyat bilamana segala cukai SST terdahulu dikeluarkan dari harga barangan jualan mereka dan pembeli cuma perlu membayar 6% sahaja untuk GST.

Tanpa Peniaga Rakus, baharulah rakyat akan dapat merasai akan kebaikannya cukai GST yang diperkenalkan oleh kerajaan BN. KPDNKK....tunggu apa lagi???


4 comments:

AriffSMB said...

Salam...

Mohon jasa tuan link kan blog :

http://suaramelayubaru.blogspot.com/

dalam bloglist tuan sebagai tanda sokongan kepada matlamat yang satu, memenangkan calon UMNO BN di Permatang Pauh dan Rompin.

Terima kasih...

Anonymous said...

KHAIRY JAMALUDDIN - KETUA PEMUDA UMNO SILA LETAK JAWATAN.

Seluruh Gerakan & Ahli Pemuda UMNO telah tertipu dengan usaha Ketuanya si HaramJaddah Khairy dan Timbalannya Azwan Bro memberi tekanan kpd pucuk pimpinan UMNO, Presiden & Perdana Menteri di dalam hal berkaitan 1MDB dan Urusan Tabung Haji.

Rupa-rupanya Iblis/Syaitan Kecil Khairy tertekan keranan desakan Nori supaya mempertahankan Kontrak MAS selama 25 tahun. Pihak Mas (Kerajaan) telah memendekkan Kontrak Bapak Saudara Nori..Berahim kpd 5 tahun dan MAS boleh mengantikan mana2 Katering jika MAS tak berpuashati pd Berahim.

Jadi Khairy telah menggunakan kedudukkannya sebagai Ketua Pemuda memberi tekanan pd PM Najib supaya meletak jawatan. Usaha Khairy ini mendapat restu TS Muhyiddin Yassin yang dah kelalut dengan desakan Iblis/Syaitan Besar Mahathir Mamakkutty Haramjaddah MahaZalim, MahaLanun, MahaPerompak, MahaCilako, MahaPukimak...Semoga Dipendekkan Umur dan Mampois cepat2.

Banyak daah ditulis tentang Kezaliman, Penipuan, Penyelewengan dan KECURIAN yg dilakukan oleh Regim Mahathir Laknatullah. Hanya Blogger SIAL PUKIMAK MAKAN HARTA FITNAH RASUAH.. Outsidethebox, Din Turtle, ApaNama, Zam Maiden Mamak Pukimak, A J Kadir... Semunya terdiri drp Mamak Haramjaddah yg nak melaga-laga, melemahkan kepimpinan Orang Melayu.

Orang Melayu UMNO, jangan Sokong Mukhriz PONDAN, kaki betina, OPCOM yg dapat kontrak sediakan fibre optik seluruh Malaysia, Mohon Najib CANCELkan Kontrak Opcom. Ini kerana Mamakkutty Dah lama Merompak, Melanun dan Mencuri Wang Rakyat. Inilah sebab apa2 pon bisness yg Anak-Anak Pukimak Mahathir Mohkzani (Penipu), Mirzan (Penyangak) Mukhriz (Pondan) buat, semuanya GAGAL, kerana duit Mamakkuty Mahathir bagi hasil drp usaha Haram Wang Rakyat.

Anonymous said...


Golongan Mamak Haramjaddaj yang didokong kuat oleh Mamak Boss Mahathir Mohammed, ini berterusan menabur onar dan fitnah supaya Orang-Orang Melayu membenci Para Pemimpin dari Kalangan Orang-Orang Melayu khususnya PM Najib dan TS Muhyiddin.

Golongan Mamak ini disokong kuat oleh Blogger Kuat PemFitnah spt:

1. Syed - Outsidethe box.
2. Din Turtle.
3. Apanama
4. A Kadir Jasin
5. Zainuddin Maiden
6. Celah Gelegar
7. Putra Merdeka
8. Just Read
9. Minaq Jinggo- Jinggo Photos
10. Mummy Rokiah
11. Another Bricks of The Wall
12. Kluang Diamond - Blogger Binggung yang mencari Identity menumpang Isu-isu utama.
13. Just My Thoughts

Ada juga Blogger-Blogger Melayu di atas yang Banggang, Bebal, Bahalul, Bodoh, Binggung yang tercocok hidung dalam mengikuti dakyah, fitnah yang dipelopori oleh golongan Mamak.

Melayu harus waspada pada Blogger Golongan Mamak yang setiap Hari cuba Melemahkan dan Menjatuhkan Usaha-Usaha yang dibuat oleh Kerajaan UMNO/BN yang majoritinya Orang-Orang Melayu.

Kerajaan Melayu Melaka jatoh ketangan Portugis, bermula era Penjajahan Asing disebabkan Golongan Istana dikuasai dan dikawal oleh Golongan Mamak.

Hari ini, Golongan Mamak menguasai seluruh Pentadbiran Kerajaan Malaysia - Ketua Setiausaha Negara, Ketua Perbendaharaan Negara, Ketua Polis Negara, Majlis Keselamatan Negara, Tabung Haji, waimma 1MDB semuanya diterajui oleh Mamak.

Lemahkah Orang Melayu bila mana Semua Jawatan Tinggi Kerajaan diterajui oleh Mamak? Bila lagi Orang Melayu Hendak INSAF???

Ini bukan seruan dan isu perkauman, tapi marilah kita sama-sama berfikir sejenak, wahai bangsa ku orang-orang Melayu.

Melayu bergaduh, menang sorak, kampung tergadai???

Anonymous said...

LIHATLAH STATISTIK HUTANG NEGARA DAN BANDINGKAN DRP ERA PEMERINTAHAN TUN MAHATHIR KE ERA PEMERINTAHAN TUN ABDULLAH DAN SETERUSNYA KINI ERA DS NAJIB RAZAK.

TUN ABDULLAH DAN DS NAJIB TIDAK DAPAT MELAKUKAN APA-APA PEMBANGUNAN MAHUPON PEMODENAN (APAKAH NEGARA TIADA WANG?) TAPI HUTANG DARIPADA USD220.00 BILLION TERUS NAIK MENCECAH HAMPIR USD600 BILLION.

RAKYAT MALAYSIA BERHAK UNTUK TAHU, BAGAIMANA JUMLAH HUTANG DARIPADA USD220 BILLION PADA TAHUN 2000 BOLEH TERUS NAIK HAMPIR USD600 BILLION PADA 2015?

APAKAH BENAR TUN MAHATHIR MOHAMED, TUN DAIM ZAINUDDIN, TAN SRI NOR MOHAMED YAKCOP ADALAH TIGA JAHANAM YANG TELAH MEROMPAK, MENCURI, MELANUN?

KINI SEKELIAN RAKYAT MALAYSIA TERPAKSA MENAGGUNG SEGALA SALAH LAKU, KERAKUSAN, SALAHGUNA KUASA, PEROMPAKAN DAN KECURIAN YANG DILAKUKAN KETIGA-TIGA JAHANAM DAN KUNCU-KUNCUNYA.

ARTIKEL HANGAT BULAN INI