TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Thursday, June 30, 2011

AMBIGA NAK BELIT POLIS PULAK

KUALA LUMPUR, 30 Jun — Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) seharusnya berhenti daripada menuduh Bersih hanya memperjuangkan agenda pembangkang jika mahu agensi itu dilihat sebagai bertindak berkecuali, kata Datuk Ambiga Sreenevasan Pengerusi Bersih itu berkata, SPR perlu berhati-hati dengan apa yang diperkatakan kerana suruhanjaya tersebut dikehendaki kekal sebagai sebuah badan yang bebas di bawah Perlembagaan Persekutuan.

KUALA LUMPUR, 30 Jun — Bersih telah meminta pihak polis sendiri mencadangkan satu laluan yang pihak berkuasa rasa sesuai untuk mereka mengadakan perarakan tanpa gangguan kepada sesiapa pun — perkembangan terbaru selepas pasukan keselamatan menahan lebih 100 orang setakat ini.

Mabuk dulu, baru cerita
 Tengok, berapa banyak cekadaknya betina ni. Berita kat atas, bunyi macam amaran aje kat SPR. Mentang-mentang dia dah tak makan amaran, dia nak kasi amaran pulak dengan orang lain. Banyak buruk muka engko. Kalau dah BERSIH sendiri condong kepada desakan pembangkang dan menerima dana luar, janganlah nak ajar orang. Cermin dulu diri sendiri.

Dalam pada itu, agaknya dia ni memang tak reti bahasa. Orang dah cakap jangan berhimpun dan jangan berarak di tempat awam, dia nak juga. Ini kes dia nak perangkap KPN pulak la ni. Ada ke masa jumpa KPN, dia suruh KPN tentukan laluan  untuk kumpulan dia berguling. Bodoh, bangang dan bahlol betul la Hindu sekor ni. Tu la lain kali belajar betul-betul Bahasa Malaysia, baru faham apa orang cakap, tak la orang kata engkau tak reti bahasa. Patutnya KPN terus jawab, berkumpullah  kat Litar Sepang ke atau kat Terumbu Layang-layang ke, rasanya tak ada orang bantah. Nanti bila KPN tak bagi laluan, bila apa-apa berlaku tu nanti, dalam kepala hotak betina ni memang dah plan akan letakkan semua kesalahan kepada pihak Polis. Memang pandai dia belit!!!


2 comments:

ajai62 said...

Assalam Bro

Jangan sesekali melayan karenah mereka... Jangan bagi permit... Nanti menyusahkan rakyat. Inilah manusia jenis tamak... kalau dah dibagi betis nak peha pulak... Ambiga ni warganegara ke?

enalrahim said...

W'salam Bro Ajai,
Harapan tersangatlah tinggi agar Si Ambiga ni diasingkan dari masyarakat. Gila dia ni membahayakan negara.

ARTIKEL HANGAT BULAN INI