TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Saturday, June 25, 2011

AMBIGA, NUAR, DAP, MATSABU, PAS = TAK BERSIH

Nik Ajis pun dah buat kenyataan terbuka, dia sokong perhimpunan BERSIH 2.0. Aku tak faham dengan Tok Guru sorang ni, bilamana majoriti dah mangatakan bahawa perhimpunan tersebut hanya akan membawa lebih banyak kerosakan dan kerugian dari kebaikan bagaimana mungkin sorang yang mengakui tinggi ilmunya boleh menyokong.


Entah apa air yang dah dijamu oleh Ambiga pada Nik Ajis dan suku sakat pembangkang yang lain sampai jadi tuli telinga dengan bantahan demi bantahan oleh rakyat yang tidak setuju dengan perhimpunan BERSIH.


Apakah keseronokan dan kepuasan yang mereka dapat dengan terkinja-kinja di jalanan sambil mengganggu keharmonian orang lain. Apakah BERSIH yang hendak kumpulan ini cari? Beraraklah dengan membawa sepanduk besar, mintak Nuar beri DNA untuk BERSIH.  Beraraklah dengan sepanduk besar kutuk Mat Sabu kerana tak BERSIH. Beraraklah dengan sepanduk besar kutuk DAP kerana memBERSIHkan peniaga Melayu. Berarak dan berhimpunlah mengutuk Ambiga kerana memBERSIHkan golongan murtad dari dosa.  Mengapa kekokotoran puak sendiri tidak mahu diBERSIHkan?


Alangkah malunya, para pembangkang di Malaysia bertindak seperti ianya diwakili dan dianggotai oleh golongan orang yang tidak berpendidikan serta tidak mumayyiz. Kerana asyik mencari kekotoran orang lain, rupanya sendiri terlupa bercebok dan tidak BERSIH. Jangan ikut Ambiga, dia cuma cebok lepas jimak aje.


Tunjukkan kepada dunia, bahawa pembangkang di Malaysia adalah pembangkang yang mempunyai wibawa, yang mempunyai visi yang membangkang untuk sama-sama membangun dan memakmurkan Malaysia. Pembangkang yang sekiranya ditakdirkan berkuasa tidak akan menimbulkan rasa takut dan syak wasangka samada dari rakyat sendiri mahupun masyarakat dunia. BERSIHkanlah sesama sendiri dahulu. Hindarkan dari mendapat persepsi bahawa pembangkang Malaysia adalah dari golongan yang suka berdemonstrasi,  pembangkang Malaysia dipimpin oleh golongan yang mempunyai skandal seks, pembangkang Malaysia dari golongan rasis ataupun pembangkang Malaysia adalah dari golongan yang menjual agama untuk berkuasa.


Sekiranya masyarakat memandang anda pembangkang yang berdemonstrasi tidak lebih taraf pemikiran dan toleransinya dari orang-orang yang berdemonstrasi dalam gambar di bawah ini, mampukah golongan anda mentadbir negara jika diberi peluang? Cerminlah diri sendiri dahulu, sebelum itu pastikan bahawa cermin itu BERSIH dan tidak akan mengejek kamu.


2 comments:

ajai62 said...

Assalam Bro

Nik Aziz pun tak bersih.. Hati busuk tu... sebab tu dia sokong agenda bersih..

enalrahim said...

W'salam, yang wangi cuma minyak atar dia aje.

ARTIKEL HANGAT BULAN INI