TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Monday, June 20, 2011

DAP KOMUNIS LIWAT ANWAR

Melayu akan bangkit semula seperti 1969 ini.
Berkobar-kobar PAS meniupkan api semangat untuk BERSIH 2.0 dan beria-ia pula si Ambiga mempertahankan hak gila kumpulannya itu. Kenyataan dari DAP, DAP akan sokong sepenuhnya perarakan tersebut.

PAS awal-awal lagi sudah mengatakan puluhan ribu pengikutnya akan turut serta dalam perhimpunan tersebut.

Si Ambiga semakin sombong dan dengan megahnya berkata sanggup ditangkap demi BERSIH 2.0. Nuar juga sibuk mengajak rakyat menyertai perhimpunan itu nanti. Nuar memang bijak untuk berdemonstrasi. 


Mungkin ini yang diidamkan oleh Ambiga
TAPI….DAP hanya tukang bako aje. Tak terdengar lagi Dap kata akan hantar puluhan ribu penyokong unuk perhimpunan BERSIH 2.0 itu. DAP Komunis ni pandai. Orang Cina dia tak kasi keluar pada hari itu. Cakapnya sahaja yang berdegar-degar, tapi percayalah, nanti yang berhimpun tu majoritinya Melayu. Melayu yang dah kena racun dengan DAP Komunis, Melayu yang dah kena kangkang dengan Ambiga, Melayu yang dah kena serapah oleh PAS dan Melayu yang dah dilacurkan oleh Nuar. Maka sekiranya terjadi pertempuran nanti, ialah pertempuran antara Melayu dengan Melayu.


Pada ketika itu DAP akan menuding jari, “hah..tengok, Melayu ganas, Islam ganas, Kerajaan BN pimpinan Melayu Islam suruh polis dan FRU balun Melayu sendiri. Tengok Melayu sendiri sudah tak yakin dengan BN. Bukan Cina, bukan India yang menentang BN, tapi Melayu”. Itulah ayat DAP Komunis nanti.


Ambiga jadi Pariah suruhan DAP. PAS didungukan DAP. Nuar melacurkan diri kepada DAP. Akhirnya yang Pariah tetap Pariah, silap haribulan senyap-senyap lari bersembunyi ke India. PAS yang dungu akhirnya termangu-mangu, tak tahu simpang mana perlu diikut, sesat kerana mabuk…mabuk untuk berkuasa. Nuar pula akan sanggup buat apa sahaja waima dia sendiri pula diliwat asalkan segala dendam akibat dosanya sendiri terbalas.


DAP dan Cina TIDAK AKAN ke perhimpunan BERSIH 2.0. Hal ini sangat jelas. Fikir-fikirkan wahai orang Melayu. Jangan dibangsatkan oleh Pariah, Komunis dan seorang dua Melayu gila. Sekiranya bertembung Melayu sesama Melayu, bersatulah pula mencari suku sakat DAP yang pandai melaga-lagakan orang tu.


4 comments:

MELAYU KULAI said...

Bersih 2.0 ni mcm mengingatkan kita kepada peristiwa 13 Mei aje. Agak-agaknya ada yang kena sapu kot nanti.
Hindraf tak nak ikut serta ker bro, boleh tolong tanya kat depa tak?

enalrahim said...

MK,
Hindraf tu, bila mabuk aje berani. Tak tau le nanti kalau Ambiga kasi mabuk free kat dia orang.

ajai62 said...

Assalam Bro

Demi kuasa Anwar cari makan ha..ha.. akan buat apa saja, hatta membunuh bangsa Melayu sendiri... Keling jangan percayalah..macma ular...tetiba dia patuk...

enalrahim said...

W'salam Ajai,
Itulah jawapan Nuar kat twitter. Cita-cita nak jadi PM, tapi jawab macam budak tak sekolah,

ARTIKEL HANGAT BULAN INI