TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Tuesday, June 21, 2011

"TULANG BABI" SAMAKAN BERSIH 2.0 DENGAN UMNO

Inilah pautan yang aku dapat dari Free Malaysia Today. Nampak sangat cetek dan dungunya pemikiran sekelompok manusia ini. Bukanlah kerana aku menyokong UMNO aku marah dengan artikel ini. Tapi kebodohan dan kedunguan mereka yang mungkin tidak pernah membaca sejarah. 

Kalau tidak tertubuhnya UMNO, belum tentu lagi kita merdeka. Ingatlah, kemerdekaan Tanah Melayu dan penentangan terhadap komunis adalah DIPELOPORI OLEH MELAYU DAN UMNO. 

Melayu dan UMNOlah yang menanam pokok yang pada hari ini membuahkan kemewahan, kesenangan, keamanan dan keharmonian. Manusia yang tidak pernah membaca sejarah inilah yang akan membawa kemusnahan kepada negara lantaran tidak tahu asal-usul malah ada yang sudah tidak mengaku keturunan.

Alangkah bingai, bodoh dan bahlolnya menyamakan pejuang-pejuang yang menuntut kemerdekaan dan mempertahankan kedaulatan Raja-Raja Melayu dengan penyangak-penyangak Bersih.

 

Posting di bawah adalah dari laman  Malaysia Waves yang dipautkan melalui FMT

Friday, June 17, 2011


Kalau Bersih 2.0 Haram, UMNO Adalah Pertubuhan Haram



Bukankah UMNO sendiri lahir dari perhimpunan2 HARAM memprotes Malayan Union yang telah diadakan seluruh Malaya ada tahun 1946.

Kalau hendak menunggu permit, maka tidak lahirlah UMNO kerana tidak mungkin Polis pada masa itu akan memberi permit kepada perhimpunan2 yang membawa kepada lahirnya UMNO.

Oleh sebab itu, penentangan UMNO terhadap BERSIH 2.0 adalah satu bentuk KEMUNAFIKAN yang tersangat besar.

Tulang Besi

 


P/s: Aku rasa yang menulis tu bukan Tulang Besi, tapi TULANG BABI. 

 

4 comments:

Anonymous said...

tok muda,

klu takde UMNO dulu tak tahu Melayu kat mana, sedarlah Melayu jangan bercakaran yang untuk bangsa lain. Ingatlah, jangan sesat dan bertelagah yang rugi Melayu Islam....

ajai62 said...

Assalam bro
Bingai tu tak lulus sejarah masa SPM... tu pasal cerita bodoh yang keluar...

Anonymous said...

Jangan marah bro, tulang dia besi, otak pun mesti dah sekeras besi tak mampu membaca sejarah apatah lagi memahminya.

Anonymous said...

Ada juga manusia bingai yang tak tahu sejarah bangsa dan negara macam dia ni di negara kita ini.
Jauh bezanya menentang Malayan Union oleh pejuang-pejuang bangsa dengan perhimpinan Bersih yang di pimpin oleh hindu mabuk.

ARTIKEL HANGAT BULAN INI