TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Friday, June 24, 2011

HISHAM AKAN TANGKAP AMBIGA?

Hisham akan tangkap Ambiga menggunakan ISA? Rasanya tidak. Hisham tidak akan tangkap Ambiga. Hisham dah lama kenal Ambiga. Hisham kawan baik Ambiga. Kesinambungan bangsa Melayu tidak dapat melebihi kekuatan karakter Ambiga di mata Hisham.
Ambiga siang-siang dah ingatkan Hisham. You masih ingat lagi tak Valentine kad lama dulu? Kalu tarak ingat saya kasi tengok. Kalau Isam tangkap saya guna ISA, saya kasi ini kad sama Malaysia Kini.
Hisham cakap, jangan takut ISA. Apasal mesti takut ISA. ISA tu bukankah singkatan I Suka Amaran. So, you jangan risau.
Jahanam Melayu, jahanam Malaysia. Ruginya kita mempunyai Menteri Keselamatan Dalam Negeri yang sebegini. Inilah punca-puncanya nanti yang akan menyebabkan beberapa banyak lagi undi setia kepada UMNO dan BN akan hilang. Bertindaklah cepat. Rakyat majoritinya telah menyuarakan, “kami tidak suka huru-hara, kami tidak suka provokasi melampau”
Waima 100,000 yang menghadiri perhimpunan BERSIH 2.0 itu, apakah nilainya jika dibandingkan dengan jutaan yang lain. Apakah kebajikan dan kehendak jutaan yang lain yang menentang perhimpunan ini tidak perlu diambil berat kerana mereka menentang dalam senyap, atau mereka tidak mempunyai ketua sebarua Ambiga? Masanya telah sampai untuk Datuk Sri Najib menasihati sepupunya ini.

2 comments:

IBM said...

Salam Bro. Sepupunya Datuk Seri Najib ni memang penakut orgnya. Cakap x serupa bikin. Dgn bini pun takut.

enalrahim said...

W'salam En. Ismail,
Kita kena tibai dia cukup-cukup sampai dia tersedar dari mimpi. Dulu dia yang mintak nak jadi wakil rakyat. Kita tak paksa, kalau dah tak boleh kerja, ramai lagi orang lain berkelayakan. Teruskan perjuangan.

ARTIKEL HANGAT BULAN INI