TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Sunday, June 26, 2011

UMNO KENA BOGELKAN AMBIGA

Jentera penerangan BN dan UMNO khususnya perlu bekerja keras turun padang untuk memberitahu dan menelanjangkan siapakah sebenar AMBIGA. Orang Melayu dan Islam perlu diberikan penerangan yang jelas tentang Ambiga ini.


Orang Melayu dan Islam perlu tahu kulit sebenar Ambiga. Orang Melayu dan Islam perlu diberitahu bahawa bekas presiden Bar Council mempunyai sejarah memprovokasi kepercayaan orang-orang Islam.  Ambiga jugalah orang yang mempertikaikan peranan Mahkamah Syariah.


Paria Ambiga ini jugalah yang menaja perbelanjaan guaman kepada Melayu  yang murtad.


UMNO perlu menyedarkan orang Melayu, apakah setan yang dah merasuk ke dalam otak mereka hingga terpengaruh dengan ajakan Paria ini untuk turut sama-sama berdemonstrasi. Tiadakah sekelumit dendam dan marah kepada Paria ini yang telah mempermain agama kita Islam?


Jentera UMNO perlu bekerja keras. Tidak semua Melayu membaca akhbar. Tidak semua Melayu melayari internet. Tidak semua Melayu menonton berita di televisyen dan tidak ramai Melayu yang tahu wajah sebenar Paria Ambiga ini terhadap Islam.  Ayuh, masih ada masa lagi untuk Tok Mat Maslan menggerakkan jentera. Bogelkan Paria Ambiga ini kepada Melayu!!!


3 comments:

Anonymous said...

Setuju sangat dengan saraan kepada ahli2 UMNO ini. TETAPI saya ingin sarankan agar DYMM Seri Paduka Baginda Yang Dipertuan Agong bersama2 Raja2 Melayu mengambil tindakan menarik balik kerakyatan kesemua pengkhianat negara ini sebelum nasi menjadi bubur. bukan apa, nak harapkan KDN bertindak yang kita cuma mengharapkan yang dikejar tak dapat yang digenggam pula yang terlepas

Anonymous said...

Setuju....mana2 org yg mengaku rakyat Mlaysia dan berniat nak huruharakan Malaysia...lucutkan je kerakyatan nya...menyemakkan shj dok dlm Mlaysia ni dan jadi tali barut asing..biar dia pindah dok mana negara yg dia suka...porhhh.

TKPM Gajah X Mati said...

Buat apa bogel kan dia x lalu nak tengok pun....hodoh!!!

ARTIKEL HANGAT BULAN INI