TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Wednesday, July 6, 2011

300 RIBU HADIRI BERSIH, LOKASI BERTUKAR KE LITAR SEPANG

Wowww....ramai yang nak datang tengok bintang porno pada 9 Julai ni. Ada life show. Menurut pihak penganjur dijangka 300 ribu orang akan hadir. Kalau macam ni punya ramai, Stadium Merdeka sure tak muat punya. Kalau buat juga kat Stadium Merdeka, pasti ko*** bertemu bontot orang berasak-asak. Dahsyat tu!!! 

Jadi untuk mengelakkan perkara tak diingini, apakata buat kat Litar Sepang? Bukan apa, kalau dah berasak-asak sampai ko*** bertemu bontot, takut-takut nanti ada yang tak tahan terus bukak seluar, kan ke bertambah haru-biru (bukan huru-hara).
Mana yang lambat duduk bawah pokok
 Pakatan sokong himpunan Bersih di stadium, jangka 300,000 hadir

Oleh Melissa Chi dan Lisa J. Ariffin
July 06, 2011
KUALA LUMPUR, 6 Julai – Pakatan Rakyat (PR) mengumumkan bahawa perikatan itu menyokong rancangan Bersih 2.0 yang mahu mengadakan perhimpunan di Stadium Merdeka di sini, Sabtu ini meskipun tempahan untuk menggunakan premis bersejarah itu masih belum diluluskan.
“Pakatan Rakyat menyokong Bersih mengadakan perhimpunan mereka di Stadium Merdeka meskipun dalam laporan terakhir, perdana menteri khususnya menteri dalam negeri membuat pusingan dengan memberi pelbagai alasan tidak membolehkan stadium digunakan,” kata Ketua Umumnya Datuk Seri Anwar Ibrahim  kepada pemberita selepas mesyuarat Majlis Pimpinan PR di sini hari ini.
Mengikut perkembangan setakat awal petang ini, Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Hishammuddin Hussein menegaskan Bersih 2.0 masih kekal sebagai sebuah pertubuhan haram manakala pengurusan Stadium Merdeka pula memberikan pelbagai alasan dalam meluluskan permohonan tempahan lokasi itu.
Kepimpinan Bersih 2.0 yang menghadap Yang di-Pertuan Agong semalam memutuskan untuk membatalkan perhimpunan jalanan, sebaliknya menerima tawaran Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak agar ia diadakan di dalam stadium.

2 comments:

Anonymous said...

Jangan jealous bang...

Itu kami punya hal...jangan sibuk...

Kami nak buat kat stadium ke, kat Sepang ke, kat kubur ke, kat lubang taik ke...apa ada kena mengena dengan kau...

Sakit hatilah tu...sebab Agong pun tak kisah...

Agong pulak tak nak jumpa Berahim PERKOSA kau tu...lagilah mendidih hati kau ye tak?

Muka biar hitam...jangan hati HITAM LEGAM...sudahlah bang...

He he

Anonymous said...

Aku setuju, lagi bagus buat kat stadium atau jalanan tapi di Selangor ke, di Kedah ke, di Pulau Pinang ke, atau depang rumah wali selipar ke......mana ada dalam perlembagaan ke, surat ke kata PAS nak buat negara Islam? (Nizar). Dalam Al-Quran pun tak sebut negara Islam (Hadi)....he he he...sanggup jual Islam ye demi kuasa politik dan dendam kesumat?

ARTIKEL HANGAT BULAN INI