TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Monday, July 18, 2011

ISU RCI KEMATIAN TBH - KIT SIANG MEMANG KURANG AJAR

Nak RCI dah bagi.....sekarang nak apa lagi?
Baru sahaja Datuk Seri Nazri Aziz mengatakan bahawa laporan inkuiri Suruhanjaya  DiRaja Kematian TBH akan didedahkan kepada umum, orang tua DAP, Lim Kit Siang  dah kata bahawa kontroversi kematian TBH tak akan selesai. Itu DAP baru dengar berita bahawa laporan itu akan didedahkan, kalau dah baca laporan Suruhanjaya itu, entah apa pulak yang akan diputar belitkan nanti.

Kalau laporan Suruhanjaya DiRaja pun DAP tak percaya, dengan siapa yang DAP percaya. Kenyataan DAP seolah-olah menghina institusi Di Raja dan DYMMSPD Agong yang melantik ahli-ahli Suruhanraja. Memang sah DAP komunis dan kurang ajar. Sebenar kumpulan politik sebeginilah yang sering menimbulkan kekeliruan di kalangan rakyat. Laporan Polis tak betul, laporan doktor tak betul, laporan Suruhanjaya DiRaja tak betul, habis nak tunggu siapa buat laporan? Inilah sikap pemimpin-pemimpin dalam DAP dan Pakatan Rakyat yang kebanyakan mengalami sakit jiwa. 

Rasanya kalau zaman P Ramlee dahulu, P Ramlee dah bawakan mangkuk putih suruh Kit Siang, Kapai Singh dan sekutunya tengok apa yang mereka nampak dalam mangkuk tersebut. Mangkuk punya DAP!!!

 Rujukan: TMI


2 comments:

Anonymous said...

Laporan dari puak DAPig je yang betul.. Haram Menjadah punya manusia2 kat DAP nie.. BODOH BAHLOL..!!!

Anonymous said...

hanya laporan anwar, hadi, kit sial n nicky ajiz je betul...inilah parti celaka pernah wujud dimuka bumi..dap xbodoh tp yg paling bodoh melayu yg sokong dap..

ARTIKEL HANGAT BULAN INI