TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Monday, July 25, 2011

JUAL LEMBU SEKOR PUN TAK COVER LAGI

Nak jual???...aku tanduk nanti.
Pihak polis hari ini menjelaskan bahawa kertas siasatan mengenai BERSIH 2.0 hampir siap. Dalam pada itu Tim. Pengarah JSJ Bukit Aman, Datuk Acryl Sani Abdullah Sani menegaskan bahawa pihak polis akan mengambil tindakan ke atas mana-mana individu yang membuat laporan palsu kepada polis berkaitan dengan perhimpunan BERSIH 2.0 yang lepas dan akan didakwa dibawah Seksyen 182, Kanun Keseksaan.

Perghh, dah terperanjat beruk, lembu-lembu pakatan. Ni kalau kantol, boleh kena penjara dan denda. Jual lembu sekorpun belum boleh cover lagi. Macam mana nak buat ni? Boleh ke tarik balik repot?

Esok lusa mesti dia orang menjerit. Mesti macam-macam seranah yang keluar terhadap polis. Buat laporan polis pun boleh kena tangkap ke? Lepas ni tentu lembu-lembu pakatan ni pakat boikot, tak buat laporan kat polis lagi. Dia lembu yang dah bersalah buat laporan polis palsu akan sedaya upaya menyalahkan polis, kononnya polis tak adil lah, polis tak faham bahasa lembu lah, kamera yang polis gunakan outdated dan berbagai lagi. Selepas dari itu nanti datang le pulak haramjadah dari Majlis Peguam tukang bako. Sah....kecoh lagi. Apataknya, tentu ramai yang nak pakai dan sewa ahli-ahli dari Majlis Peguam.

Sumber berita di SINI


1 comment:

Anonymous said...

Yang menghairankan Bangsa siapa yang BEGITU RAMAI menyertai perhimpunan itu? Cina? India adat Melayu?

ARTIKEL HANGAT BULAN INI