TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Saturday, July 2, 2011

MAT SABU NAK KAWIN ORANG JOHOR

Mat Sabu: Pakatan boleh tapak di tujuh negeri, buat kejutan di Johor
Oleh Boo Su-Lyn (The Malaysian Insider)
Kat Peta Malaysia tu Mat Sabu dah tandakan kat mana nak tabur bini. Nanti senang, lepas ceramah tak payah balik.

Mimpi la engko Mat Sabu!!! Jangan le nak berangan, kat surat kabo kat internet, bolehla engko canang, setiap ceramah Pakatan mendapat sambutan kat Johor. Aku anak Johor, kalau dah Mazlan Aliman berceramahpun, banyak kerusi yang mendengar dari manusia, apa ke cerita. Engko tahu tak betapa orang Johor meluat dengan puak-puak ko. Ceramah yang dengo cuma belas-belas orang, tapi pakai P.A. Sistem sampai mengganggu orang nak tengok TV.

Jangan nak samakan PRU 12 dengan sekarang. Engko kaji dulu, kenapa PRU 12 puak engko dapat kerusi kat Johor. Engko tahu tak bahawa yang lepas tu orang bukan pangkah puak ko sebab sokong perjuangan puak ko, orang tak pangkah BN sebab marah kat Pak Lah & KJ. Orang marah sebab wakil rakyat yang mereka sayang, yang banyak tolong mereka, Pak Lah & KJ gugurkan. Sekarang dah berbeza, DS Najib dah nampak masalah tu.

Mazlan Aliman pun kalau boleh nak bertanding kat Kelantan. Beso sikit peluang nak jadi Y.B. Tak caye….bagi peluang kat dia sekali tanding kat Kelantan, gerenti dia buat kenduri. Mat Sabu…ko senggut sikit kepala ko tu biar sedo…jangan bermimpi.


3 comments:

Anonymous said...

Anak-anak Johor bangkit..kalu Mat Dowan Sindrome tu pergi ke Johor...Halau dia....

Anonymous said...

betul tul lar muka dia ada ala2 down sindrom gitu.ingat dulu tak cukup bulan kut dh keluar.apa kelulusan mat sabu ni ya yang diangkat jadi pemimpin besar ker orang yg pilih tu memang tak berpelajaran belaka?

IBM said...

Salam. Kalau Mat Sabu@Mat Sabun pergi ke Johor, org2 Johor tunggu dgn timbunan sabun, mandikan dia dgn sabu2 tu dan akhirnya beri dia minum air sabun tu...ala tenteran Jepun menghukum musuh2nya semasa perang dunia ke 2 dulu......

ARTIKEL HANGAT BULAN INI