TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Wednesday, July 20, 2011

PANAS!!!...ANUAR IBRAHIM ADA PENYAKIT BERJANGKIT

Puak-puak PKR ni memang sial, haramjadah. Hidupnya tak habis nak menuduh orang, nak mencetuskan kontroversi dan sukakan porak peranda.
Ciss...busuk punya Nuar.
Terbaru mereka menuduh polis cuba nak bunuh Anwar Ibrahim (MInsider). Dia ingat Anwar Ibrahim tu sapa? Tak ada siapa nak bunuh Anwar. Tak ada gunanya nyawa Anwar. Jangan ingat polis bodoh. Kalau ditakdirkan Nuar mati masa perhimpunan BERSIH hari tu, ingat polis tak susah ke? Cakap jangan macam orang bangang.  Jangan ingat Anwar tu hebat sangat. Puak-puak PKR sedarlah bahawa Nuar tu gila, meroyan nak jadi PM. Apa cakap dia bukan betul lagi dah. 

Peliknya, setelah mereka tuduh pihak polis yang bukan-bukan, kemudian mereka pergi repot kat polis juga. Percaya pulak nak repot dengan polis. 

Puak-puak PKR dan Pakatan yang tak nampak dan dan sedar ialah Nuar ni bawak penyakit berjangkit. Wabak penyakit dia ni kira kronik dan tahap bahaya. Penyakitnya ialah sesiapa sahaja yang rapat dengannya akan mendapat penyakit hati. Penyakit pandai mereka-reka cerita dan menuduh tanpa usul periksa.

Kalau bab tuduh menuduh dan mereka-reka cerita ni, Nuar memang juara segala juara. Nuar ni kalau dah tersepit, apapun dia boleh reka dan apapun dia boleh tuduh. Aku nak tengok….nanti kalau kes dia dengan Saiful dah temui jalan buntu, jangan terperanjat jika Nuar pusing balik dan tuduh bahawa sebenarnya Saiful yang liwat dia dan dia tidak akan teragak-agak untuk tunjukkan lubang jubur dia pada polis dan doktor!!!

 

1 comment:

HHalem said...

Betui Tuan:-)

Saya setuju sangat-sangat luahan hati Tuan pagi ini.

Liat betul, ingat ari tu dah sesak nafas nak kojol.

ARTIKEL HANGAT BULAN INI