TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Thursday, August 4, 2011

FELDA KASI DUIT RAYA, ANAK KASI APA?

Pada 2 Ogos lalu, DS Najib mengumumkan pemberian duit raya kepada semua peneroka Felda membabitkan peruntukan RM42.6 juta. Nasib baik amalan pemberian duit raya ni telah berlaku semenjak tahun 2003 lagi. Kalau tidak melalak sakan puak Pakatan mengatakan itu duit haram untuk pancing undi.
Kecik-kecik nak duit raya salam dan cium tangan.
Mazlan Aliman nak duit raya Felda kena cium tangan DS Najib
Dalam ANAK mengatakan Felda bankrap, Felda masih lagi mampu memberi duit raya kepada para peneroka. RM400 setiap peneroka, banyak tu. Nak juga tanya dengan ANAK yang tak bankrap tu, raya ni tak ada ke duit raya untuk anak-anak peneroka? Tak dapat kasi banyak, kasi sikit. Bukankah ANAK dah banyak buat untung dari sumbangan peneroka dan anak-anak peneroka untuk menyaman Felda. 

Mazlan Aliman kasi tak mak dia ambil duit raya yang Felda kasi tu? Kalau kasi tentu beraya sakan tahun ini fasal mak dia mewarisi 2 lot tanah Felda. Orang lain dapat RM400, mak dia dapat RM800. Itupun tak sedar diri lagi dok melalak ke hulu-ke hilir mengatakan Felda tak baik. Cisss.....


1 comment:

Anonymous said...

Felda bagi duit raya,orang Felda meriah sambut raya.Anak bagi airliur,pengikut dia tebal muka hulur tangan juga la nak dapat duit raya.

ARTIKEL HANGAT BULAN INI