TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Friday, August 12, 2011

KALAU DAH JENIS PUTAR, TETAP MAHU PUTAR

Ketua Pemuda PAS, Nasrudin Hasan yang telah kepanasan ekoran tulisannya "Pemuda PAS konsisten pertahan aqidah" dalam blog dia sendiri, hari ini menyalahkan Utusan Malaysia pulak. Kononnya Utusan membuat kesimpulan dengan sesuka hati sahaja terhadap tulisannya. Masa dia nak sokong JAIS dan Hasan Ali dia tak terpikir pulak akan menggores hati pemimpin PAS yang lain. 
Bila dah terasa bahangnya, Utusan pulak disalahkan. Bila kita menulis dan tulisan kita untuk umum membacanya, maka terpulanglah kepada umum untuk membuat tafsiran dan kesimpulan terhadap tulisan kita. Yang kesiannya Utusan, beri liputan salah, tak beri liputan lagi salah. 

Ambil jalan singkat, putarkan isu, kini kononnya tulisannya bermaksud lain dan sebenarnya Utusan sengaja nak melaga-lagakan dia dengan pemimpin pakatan yang lain. Kononnya tulisan tersebut hanya untuk memperingatkan pemimpin agar tidak melakukan aktiviti yang boleh merosakkan akidah umat Islam termasuk pemimpin UMNO. Dah pulak.....UMNO juga diseret. Bukankah punca masalah ialah PAS, PKR dan DAP di Selangor. 

Sudahlah Nas, kalau takut kena tibai, lain kali jangan tulis, jangan cakap, jadi tak le engko nak kena salahkan Utusan ke, UMNO ke. Masa engkau nak putar tu engkau bukak tak kopiah tu?

4 comments:

Anonymous said...

yang penting politik dan imej diri islam cuma lakonan saja, mereka ni pakai serban macam unta daa nak bagi nampak alim tapi hati busuk macam taik daa...itu setan besar atas kapla ada duduk ....jangan percaya semua mereka ini...

Anonymous said...

hamba sokong anon 7.25pm

Anonymous said...

Ingat macam bagus je.. naik pelangi lah , mandi darah lah rupanya takde telor...

Anonymous said...

Di takuti bila lepas buka kopiah di kepala....

...timbul dua tanduk di kepala.

ARTIKEL HANGAT BULAN INI