TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Monday, August 15, 2011

KHALID GAGAP AL MESSIAH

Khalid Gagap hari ini mengatakan bahawa tiada tindakan akan dikenakan terhadap Gereja Methodist Damansara Utama. Dia kata tindakan tidak boleh diambil pada masa ini kerana siasatan sedang dijalankan terhadap gereja tersebut.
Te..Te..Tresa Kok dah wau wau warning saya.
Susulan kenyataan Si Gagap tu, kena la Timbalan Datuk Bandar MBPJ buat juga kenyataan yang senada, bahawa tiada arahan untuk mneyita GMDU sebelum ini. Agaknya Si Gagap ni takut juga dengan pelempang Teresa Kok.

Nak siasat apa lagi? Dah jelas sah, terang dan nyata bahawa gereja tersebut didirikan secara haram dan tiada kelulusan dari MPPJ. Tunggu apa lagi. Nak tunggu dua tiga bulan lagi, kemudian dalam masa tersebut arahkan MPPJ beri kelulusan. Bingong le kau Gagap.

Siasatan terhadap tuduhan cuba memurtadkan orang Islam merupakan satu hal lain. Tetapi kedudukan GMDU yang dah ternyata melanggar syarat MPPJ adalah satu hal lain, kenapa pula tak boleh diambil tindakan?

Nampaknya Si Gagap ni bukannya bodoh atau bingong, tetapi dia nak jadi Al Messiah, penyelamat bagi Kristian dan dalam masa yang sama memperbodohkan Melayu Islam Selangor. Agaknya kalau setakat murtad sahaja, Kristian sanggup bayar RM60,000 seorang, agaknya berapa dapat kalau jadi Messiah? beruntung betul rakyat Selangor dapat MB Gagap ni.

2 comments:

HHalem said...

Bro Tek-Rasa-Kok tak main lempang-lempangan.

Dia main gigit-gigitan.

Cubit-cubitan.

TENGGARA is SOUTHEAST said...

HH,
Tu yang si Gagap tak leh tahan. Dia punya gagap sampai terkeluar air liur.

ARTIKEL HANGAT BULAN INI