TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Saturday, August 6, 2011

NUAR MAKAN ANGIN JUAL UBAT

Ketua Pembangkang Malaysia ni memang banyak duit. Nak berucap kat Malaysia tak laku, dia pergi luar negara. Tak tahu le samada kedatangannya dijemput oleh pihak-pihak tertentu atau dia sendiri menawarkan diri.
Kat Thailand Nuar juara apa????
Baru-baru ni, dia pergi Indon. Kat Indon dia cakap dia juara pekerja asing kat Malaysia dan kononnya dilabel sebagai Pak Lawak pekerja asing oleh kerajaan Malaysia. Katanya lagi, orang Indon tak tahu dia membela mereka kerana media di Malaysia menyekat pemberitaan mengenai dirinya.

Sampai kat Filipina pulak, dia jual temberang lagi. Sibuk-sibuk hot fasal cerita Kristian kat Malaysia, dia kata kerajaan Malaysia melabelkan dia sebagai Pro Kristian. Ini dia cakap sewaktu berucap di Manila. Pandai betul jantan sekor ni, kat Indon ngaku juara pekerja asing, kat Manila ngaku Pro Kristian.

Mentang-mentang ramai pekerja Indon di Malaysia, dia mengaku juara pekerja asing, kemudian dia tengok Filipina majoriti Kristian, dia mengaku dia Pro Kristian. Aku nak tunggu dia pergi Thailand pulak dan tunggu dia claim yang dia juara pekerja seks, pasal Thailand memang terkenal dengan industri tu. Ada berani ka Nuar???

Sumber di SINI

2 comments:

IBM said...

Salam bro enalrahim.

Anwar sebenarnya merupakan juara 'main belakang'. itulah kepakaran dia. Sekarang ni dia sudah menurunkan ilmu main belakangnya itu di Indon dan juga di Filipina. Dah ramai kot yg sudah belajar darinya.

Tapi...di Thailand mungkin suasanaya berbeza sikit. Silap-silap dia akan di tembak mati disana kerana org2 di Thailand tak suka main belakang. Tak sesuai kot...biar dia mampus kat sana....:)

TENGGARA is SOUTHEAST said...

W'salam En Ismail,
Tersangat nak tengok apa yang dia claim kalau dia kat Thailand nanti.

ARTIKEL HANGAT BULAN INI