TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Sunday, August 14, 2011

PADERI CINA GAY KAWIN DENGAN JANTAN NEGRO


Ketua Menteri Melaka, Datuk Seri Mohd Ali Rustam kesal dengan pihak media yang memberikan liputan kepada berita perkahwinan gay yang akan berlangsung di Malaysia nanti.  Perkahwinan tersebut ialah antara Paderi Kristian Ou Yang Wan Feng dengan pasangannya berketurunan Afrika-Amerika Phineas Newborn III.

Majlis perkahwinan tersebut akan berlangsung samada di akhir bulan ini ataupun awal September dan akan dibuat di New York dan Malaysia. Mohd Ali berkata sepatutnya media faham akan sensitiviti masyarakat Malaysia yang tidak dapat menerima perlakuan dan budaya yang sebegitu.
Apa-apapun Datuk Sri Mohd Ali, sekurang-kurangnya dengan pendedahan media itu kita tahu bahawa yang kawin jantan sama jantan tu bukan orang Islam tetapi Kristian dan Paderi pulak!!! Lantak pegi le kapir laknat tu nak buat apa. Kalau boleh biar le semua Kristian tu kawin jantan sama jantan dan betina sama betina. Jadi cepat sikit pupus keturunan mereka kat muka bumi ni. Ye lah, bila kawin sesama jantina, mana nak dapat anak.

Yang penting kita selaku orang Islam, pantau kegiatan orang-orang Islam dan cuba sedaya upaya pelihara akidah mereka agar tidak terpesong dan tidak terpengaruh dengan benda-benda pelik tu.

3 comments:

Anonymous said...

Batang Nuar tak cukup besaa ka?

lelaki Paderi ni pun mau pelir hangus negro..


Kawin diam2 sudahla..Tak habis2 Cina kapiaq ni mau jolok Melayu..

kluangman said...

Cubaan media menyogok budaya ini menjadi normal di malaysia supaya 'hero sementara mereka' tidak dipandang jijik.

Anonymous said...

haah ek... aku pun sokong perkahwinan sesame jenis ni... biar pupus jep keturunan kapir lahanat di muka bumi malaysia ni... aku memang sujud syukur kalau benda tu terjadi...

nampak sgt memang kristian ni agama yang begitu 'SUCI'... nizar lilin gereja dengan khalid gereja tak dijemput ke?

ARTIKEL HANGAT BULAN INI