TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Tuesday, August 16, 2011

SEMUA TOLAK, TAK MAU JUMPA PAS

Hari ini Setiausaha Agong PAS, Datuk Mustafa Ali memaklumkan bahawa pihak DUMC telah menghantar surat menangguhkan perjumpaan antara PAS dan DUMC yang sepatutnya berlaku pada jam 4 petang tadi.

Hari itu JAIS juga menolak permintaan PAS untuk bertemu dengan pihak JAIS. Nampaknya dalam hal ini PAS masih tak sedar diri agaknya. Semua pihak tolak dan mengelak dari bertemu dengan pemimpin PAS. Mungkin mereka angggap PAS hanyalah Pak Sibuk. Berjumpa dengan pemimpin PAS hanya membuang waktu sahaja. Bukan PAS boleh buat apa-apapun dengan isu ini.

PAS cuma ingin menyibuk nak menunjukkan bahawa mereka ambil berat kononnya. Kalau betul ambil berat kenapa sewaktu mula-mula kejadian dahulu membisu seribu bahasa. Baru sekarang nak sibuk-sibuk. Kalau betul ikhlas nak jumpa JAIS dan DUMC tak perlu buat press conference. Diam-diam pergi sahaja. Dah pergi, dah tau cerita baru bersuara. Ini belum apa-apa lagi dah canang seluruh negara. Akhirnya, semua pihak tolak.

Ehh, PAS ni tak tau malu ke? Fikir-fikir logik juga JAIS dan DUMC tolak. Macam mana PAS nak tolong selesaikan masalah dia orang, kalau masalah Hasan Ali dan Khalid Grejapun PAS tak boleh selesai. Anak sendiri masih bercakaran, ada hati nak bantu anak orang lain. 

Sahhhh.....PAS memang sampai bila-bila akan syok sendiri!!!

2 comments:

Anonymous said...

Mantap bro.. Gua pinjam artikel ni yee.. Nanti gua linkkan ke blog ni..

TENGGARA is SOUTHEAST said...

MPP,
Dipersilakan. Terima kasih bebanyak kerana kesudian.

ARTIKEL HANGAT BULAN INI