TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Thursday, September 8, 2011

KJ KAKI KELENTONG

Mungkin bengang agaknya bila tuduhannya terhadap MAIS berkomplot untuk menjatuhkan Khalid Gagap disanggah oleh si Gagap dan menyifatkan tuduhan tersebut tidak berasas, Si Khalid Greja jadi pulak jurucakap Kelantan.
Aduh....Gagap ketuk kepala aku.
Si Greja tuduh pulak KJ kelentong kerana katanya kerajaan Kelantan tidak ada menjemput KJ. Kalau dah bertanya sudi atau tidak melalui e-mel itu bukankah tandanya dah berhasrat. Bila tengok KJ dah tunjuk telur dan Mat Sabu @ Mat Sewel terhegeh-hegeh nak cari telurnya yang entah minah mana pinjam lalu memberikan pelbagai alasan untuk tidak berdebat, KJ pulak dia kata kelentong.

Patutnya kerajaan Kelantan yang dituduh kelentong, fasal tak dapat bawakkan Mat Sabu @ Mat Sewel untuk didebatkan dengan KJ. Itulah sikap PAS yang suka cakap dulu, buat kemudian, akibatnya terpaksa menyalahkan orang lain. Patutnya sebelum tanya KJ, tanyalah orang kamu dulu si Sewel tu samada dia setuju atau tidak, samada dia akan siuman atau sewel pada tarikh yang akan dicadangkan. Bodoh, bingai dan bahlol punya PAS.

Aku rasa si Greja ni dah mencongak, mungkin Selangor dah tak nak dia lagi pada PRU13 ni, maka mulalah cuba nak jual saham kat Kelantan pulak. Kesian si Greja tu, aku harap nanti PRU 13 Pok Nik kasi le dia satu kerusi DUN atau MP kat Kelantan untuk si Greja ni. Kalau si Khalid Greja ada kat Kelantan, nanti DAP lagi sayang kat Pok Nik. Kui....kui...kui.

Baca lagi di SINI


1 comment:

Suzaku05 said...

Aku harap sangat pok nik bagi dua tiga kerusi tapi bukan kat kelantan tapi kat kepala mangkuk berjurus dia ni...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI