TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Thursday, September 8, 2011

TERESA KOK MINTA PDRM LOKAPKAN MAT SABU

Ahli Parlimen Seputeh, Teresa Kok mengutuk orang yang menghantar SMS mengugut untuk menyimbah asid kepada isteri dan anak perempuan Mat Sabu.

Si Kok kata, ugutan tersebut berpunca dari laporan Utusan, tapi dia tak pulak menyebut yang ugutan tersebut berpunca dari mulut Mat Sabu yang tak ada insuran tu. Sayang betul Si Kok tu pada Mat Sabu, walaupun seantero Malaysia tahu ianya berpunca dari mulut Mat Sabu sendiri, tetapi si Kok tu tetap nak menyalahkan Utusan.

Aku ingat nyonya ni tak percaya pada PDRM, rupanya masih mengharap juga kat khidmat PDRM. Bukankah suku sakat mereka kata bahawa PDRM sekarang ni agen UMNO. Nyonya ni minta Mat Sabu diberikan perlindungan yang secukupnya oleh PDRM agar keselamatan Mat Sabu kesayangannya terjamin.

Mat Sabu tu sapa, takkan nak bagi escort setiap masa nak jaga dia. Untuk memudahkan PDRM jaga Mat Sabu maka eloklah dah terlanjur beratus-ratus laporan polis yang dibuat oleh orang ramai, maka buat sementara waktu ni PDRM tangkap dan letakkan dia bawah Akta Darurat. Kalau PDRM simpan Mat Sabu, tentu Mat Sabu selamat dan bila keluar nanti tentu perutnya semakin gendot.

2 comments:

HHalem said...

Tuan,

Nyoya nyoya ni semua sayang Bang Mat Sabu.

Ada Bang Mat, senang la keja depa sbb Bang Mat saja dok kena belasah.

Bang Mat boleh sebut pelik-pelik yg mana DAP x boleh sebut langsung.

TekRasaKok ni buka mulut saja, mesti kena sumbat.

TENGGARA is SOUTHEAST said...

Tuan HH,
Agak-agaknya siapa yang terliur siapa?

ARTIKEL HANGAT BULAN INI