TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Wednesday, September 14, 2011

PAS HILANG ARAH

Naib Presiden PAS, Salahuddin Ayub marah betul bila Tun M mintak DS Najib lewatkan pilihanraya. Marahnya hingga bertanya apakah status dan hak Tun M untuk menasihatkan DS Najib.
Itu Tun M siapa?.....
Aku kata PAS hilang arah ialah PAS sebenarnya sekarang dah tak sabar lagi nak berentap dalam pilihanraya. Lebih-lebih lagi dalam suasana yang mana banyak media mengatakan sokongan terhadap DS Najib sedang menurun. Kalau boleh mereka mahukan pilihanraya diadakan secepat mungkin sebelum sokongan yang kononnya menurun terhadap BN kembali pulih.

Dalam masa yang sama mereka juga terpaksa menerima hakikat, bahawa sebelum ini pihak mereka juga yang meminta agar DS Najib tidak memanggil pilihanraya sebelum jawatankuasa Khas Parlimen yang dibentuk untuk memperbaiki sistem pilihanraya selesai menjalankan kerja-kerja mereka.

PAS kini bingung, kalau pilihanraya diadakan cepat, mereka nampak ada kelebihan pada pihak mereka, tapi sebelum ini mereka tolak pilihanraya awal kerana mahukan JK Parlimen selesai kerja dulu. Bila ada ura-ura DS Najib nak panggil pilihanraya awal, mereka semua dah tersenyum. Mereka terlupa permintaan mereka dahulu. Mereka buat-buat lupa tentang JK Parlimen. Bila Tun M nasihatkan DS Najib supaya lambatkan pilhanraya, maka melentinglah mereka. 

Lagi lambat lagi banyaklah pulak kerja dan ceramah yang kena mereka buat. Dalam masa yang sama pulak, akan bertambah banyak lah pulak kebajikan yang BN buat. Itu yang mereka marah sangat tu.

1 comment:

cacamarba said...

salahsilaphudin ayub ni pun.melatah x tentu arah..bia la Tun M nk nasihat sape2 pun..baik kta tnya salahsilaphudin ni apa sumbangan dia dkt negara,bangsa dgn agama..agk2 ada x..erm..

ARTIKEL HANGAT BULAN INI