TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Friday, September 16, 2011

SATU AYAT DS NAJIB PALING AKU MINAT

Antara ayat yang agak terkesan dalam perutusan khas Hari Malaysia oleh DS Najib ialah "Kerajaan insaf realiti negara sudah berubah".
Aku tak mau le bercerita fasal mansuh dan bubar. Apa yang paling penting ialah kerajaan BN dah insaf! Agaknya bila lagi PAS, DAP dan PKR nak insaf dan mengakui kesilapan serta membuat pembaharuan. Yang aku harap-harap sangat insaf dan buat pembaharuan ialah PAS. Sekurang-kurangnya untuk kebaikan orang Melayu dan Islam.

Nasib baik apa yang bubar dan mansuh tu tadi PAS tak claim kredit. Ini semua adalah kemenangan rakyat, kata Salahuddin Ayob. Itu cakap hari ini, nanti kat ceramah dok jaja itu semua usaha PAS. Mungkin nanti rakan HHalem boleh mengulas isu ini kerana beliau cukup handal dan teliti mengulas.

5 comments:

HHalem said...

I say Tuan :-)

Jangan mcm tu, Tuan.

Soalan-soalan Tuan cukup-cukup rumit belaka.

Prof Madya pun pening dgn soalan Tuan:-)

Anonymous said...

pro dan kontra mansuh ISA nie akan terkeluar jugak dari dalam kelambu pembangkang.....

selama nie isu ISA lah menjadi buah hati dan jantung PR...

lepas nie apa lagi modal yg ada?
nak burukkan BN?

jo said...

Pening aku..ISA dah mansuh, Prepaid dah tak kena Tax..Nak dakwat dah dikasi...apa lagi isu yg aku nak cakap kat rakyat...takkan nak korek cerita Hang Tuah pulak..tak guna betullah najib nih!

anak melayu said...

Good bye BN, esok aku nak ambil gambar aku kencing gambar najib nak nak publish kat sini boleh?

Anonymous said...

Macam disiplinkan budak2.
Kali pertama dia nak mainan kita beli dan bagi pegang. Kalau selalu sangat mengalah nanti tiap tiap hari bila ke shopping complex dema akan nak mainan. Tak dapat nangis ronta2.

Moral: Jangan asyik mengalah je. Nanti lagi naik kepala

Macam juga setengah melayu yang nak join sangat dengan China sampai makan ayam katok, minum beer, buat apa yang dema buat. Brotherhood katakan. Antara gelak ketawa dan senyum Cina, tapi dalam diam dema akan berfikir bodo punya olang sampai sanggup hilangkan prinsip diri. Akhir akhirnya dema akan dipermainkan jua.

Moral: Kita kena tegas untuk dapat respect sepatutnya dan bukan "bend backward". Kita kena lebih bagus.

ARTIKEL HANGAT BULAN INI