TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Tuesday, October 18, 2011

KANAK-KANAK 2 KALI DILANGGAR TIDAK DIPEDULIKAN (VIDEO)

Kepada sesiapa yang terlepas melihat video semasa berita di Buletin Utama, kejadian yang menyayat hati yang berlaku terhadap seorang kanak-kanak perempuan berumur 2 tahun yang 2 kali dilanggar dan tidak dipedulikan oleh 18 orang yang lalu lalang. Kejadian berlaku di China. 


5 comments:

HHalem said...

Gilaaaa:-)

Nyawa x ada nilai.

Anonymous said...

Kalau diperhatikan lebih kurang 18 orang yang lalu lalang berhampiran tempat kejadian tidak mengambil pusing dengan kejadian tersebut, ini menunjukkan orang orang disitu begitu "hati kering" kata orang utara. Adakah masyarakat mereka disini juga sebahagiannya berhati begitu?

Kisah yang menguris hati dan perasaan. Tak sampai hati nak menonton kejadian seumpama itu. Bagaimanakah perasaan ibu dan ayah si anak kecil itu bila menonton klip video itu. Masyaallah....

warga sebelum merdeka

TENGGARA is SOUTHEAST said...

Tuan HH,
Tu le beruntungnya Cina kat Malaysia ni. Kalau kat Negeri China dah terlalu ramai orang, setakat 1 mati depa tak kisahpun.

TENGGARA is SOUTHEAST said...

Anon 1:48
Rasanya mereka pun dah nak hampir-hampir "hati kering" juga. Masing-masing pentingkan diri sendiri.

cacamarba said...

bangang punya masyarakat..xtau nk kata mcm mana dh..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI