TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Saturday, October 29, 2011

HADI AWANG JUAL UBAT LAGI!!!!

PAS dan Pakatan Rakyat memberi jaminan akan menyelesaikan segala masalah rakyat berkaitan hak milik tanah jika menguasai Putrajaya. Itu kata Hadi Awang ketika berucap merasmikan Konvensyen Tanah dan Perumahan Kuala Lumpur (Kota) 2011 di kelab Sultan Sulaiman, Kampung Baru siang tadi.

Ini gula-gula apa yang Hadi Awang nak beri ni. Atau ini gula-gula ubat cacing? Apa kena mengena Putrajaya dengan soal tanah? Tanah bukan di bawah kekuasaan kerajaan Persekutuan. Segala soal tanah adalah di bawah bidang kuasa kerajaan Negeri. Apa yang Hadi nak temberang kat rakyat ni?

Sedangkan dibeberapa negeri yang dikuasai Pakatan sekarang inipun masih banyak lagi masalah berbangkit berkaitan tanah. Itu sebenarnya masalah kerjaan Negeri. Kalau tadbir negeripun masih tak dapat selesaikan masalah, bagaimana nak berhajat tadbir negara?

Kalaulah ditakdirkan tuhan, PRU 13 Pakatan menguasai Putrajaya dan semua negeri pula dikuasai oleh BN, apakah agaknya temberang PAS ketika itu? Pada ketika itu kekuasaan atas tanah di bawah kerajaan negeri, maka kena le pulak PAS berjanji pada rakyat tunggu PRU 14 dan bagi Pakatan menguasai negeri pulak. Begitulah gelagat ahli politik yang menjual ubat!

 

4 comments:

Anonymous said...

MEREKA LUPA KOT DULU PUTRAJAYA PUN MEREKA NAK JUAL...

Anonymous said...

Haji Hadi cap ayam

Anonymous said...

wei tua kutuk haram jadah!!!

kalau nak buat baik tak payah ke putrajaya la sial...

kalau nak terjun neraka pun ko nak ke putrajaya dulu ka???

kalau dah bodoh tu bodoh jugak...

ayat kp bukan gula tapi racun sebab ko pun sama naik dengan dap...
ko bleh jadi pejuang kaum bangkai la...

pejuang hamas...

Nok said...

ini semua petunjuk dari tuhan..keangkohan puak2 ni memutar belitkan isu hudud dan pelbagai fitnah terhadap k,jaan terutama umno dan raja2 yg sekian lama menegakkan islam..tapi puak2 ni terus mempertikaikan....tuhan tahu perjuangan mereka dan apa yg mereka buat...tunggu lah PRU13....nanti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI