TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Saturday, October 29, 2011

PAS DAH AIM KERUSI PASIR MAS

Datuk Ibrahim Ali akan tumpas dalam Pilihan Raya Umum ke-13 nanti di parlimen Pasir Mas dan siapapun calon dari BN akan tumpas kepada PAS, itu kata Yang Dipertua PAS kawasan, Hanipa Ahmad.
Hanipa menjangkakan Ibrahim Ali akan bertanding di situ menggunakan lambang BN pula pada PRU 13 ni. Tinggi sungguh keyakinan PAS kat Pasir Mas. Bunyi macam bongkak dan takburpun ada dengan kenyataannya itu. 

Apapun, aku yakin Tok Him dapat membaca gerak hati pengundi Pasir Mas kerana beliau bukan baru di situ. Dari UMNO, S46, PAS dan Bebas, dia tak lari ke mana. Itulah Pasir Mas laman tempat dia bersilat. Mungkin Hanipa berhajat nak berdepan dengan Tok Him?

1 comment:

Nok said...

Saya sokong penuh Dato' Ibrahim Ali..walaupun pembangkang tak suka dia...dia adalah pejuang bangsa melayu di mana sepatutnya org K'tan sedimikian dan mesti sokong dia...mungkin DAP haprak tak suka dia..kerana dia tak tunduk dgn tekanan parti komunis tu...sepatutnya dia bertanding di atas tiket BN..kerana semangat perjuagannya masih semangat BN dan umno..ingat dia bukan seorng rasis.. sebagaimana yg diwar2kan oleh DAP...dia cuma menjaga /pejuang kepentingan melayu dan tak pernah menafikan hak bangsa lain..walaupun sekarang mereka umpama sireh naik junjung...kalau di takdirkan dia tumpas di pasir mas..dia pejuang melayu yg ada maruah..bukan parti yg jadi keldai DAP....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI