TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Friday, October 21, 2011

UIA ATAU AZIZ BARI

Kalau aku tengok kat gambar-gambar yang melaungkan "bebaskan Aziz Bari" sejurus keluar dari solat Jumaat, rata-ratanya semua muka yang mak bapak hantar ke universiti dengan harapan yang besar agar keluar nanti dengan satu kejayaan yang cemerlang. 
Gambar dari Harakahdaily
Aku juga percaya, mereka-mereka ini dulunya tak kenal Aziz Bari dan memilih UIA kerana ianya adalah UIA, bukannya kerana Aziz Bari.

Jadi anak-anak, ingatlah tujuan sebenar datang ke UIA, samada hendak menuntut di UIA atau nak ikut Aziz Bari? 


5 comments:

Anonymous said...

Aku tgk semua muka mcm fail exam je tuhh pastu repeat bertahun2. Dah kenal sgt daaa..

Benci mat poyo politik

cacamarba said...

ajis bari dh konpom2 profesor..yg tlg bt demo ni,harap mkn duit pt..bwk2 la belaja bg abis dulu.dh keje nnti,nk melalak bt demo pn org dh x kesah..

Tertido said...

yg paling mengujakan,buat demo lepas solat jumaat tu,ohh ye,baru nampak ramai:)

Anonymous said...

Sekolah tak habis lagi sebok nak berdemo. Yang berdemo pun majoriti Melayu yang mak bapak hantar dengan harapan menggunung menjadi anak yang baik. Tu belum cerita pasal biasiswa ke PTPTN ke siapa yang sediakan. Bangsa lain sebok mentelaah, pelajar Melayu sebok berpolitik. Tak fikir masa depan ke kalau kena buang universiti. Si Aziz tu dah tentu banyak duitnya pendemo apa yang ada? Malu den nak ngaku pernah belajar kek UIA ni. Breeding ground for anti-establishment.

Anonymous said...

masa kes pecat di UNISEL tahun 2008 dan tahun ni takde pulak budak2 ni nak protes ke berdemo bagai... bangang dia orang ni muda-muda dah kena kuda.

ARTIKEL HANGAT BULAN INI