TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Tuesday, November 1, 2011

AL QAEDA MUNCUL DI LIBYA

Apakah halatuju Libya baru selepas Muammar Gaddafi? Sejurus selepas NATO mengumumkan secara rasmi semua operasi ketenteraan ke atas Libya ditamatkan semalam, beberapa tempat telah kelihatan bendera Al Qaeda dikibarkan.

 Kebanyakan negara Eropah yang menyokong penggulingan Gaddafi kini bingung dengan perkembangan terbaru di Libya itu. Ketakutan Eropah terhadap Al Qaeda masih ketara lagi.

5 comments:

Anonymous said...

Ini semua auta depa.

Al Qaeda -> NATO.

Anonymous said...

Cuba luangkan masa untuk menonton video ni.

Dari Part 1 hingga part 4

http://www.youtube.com/watch?v=RX6_W-SyiO4

Kebetulan??

HHalem said...

NATO/US sokong Qaeda/Pemberontak jatuhkan Gadafi. Kmudian depa kejar pula Qaeda sampai lubang cacing.

Dulu bantu Bin Laden,kasi senjata, training Bin Laden untuk memberontak lawan. Afhannistan. Kmudian depa kejar nak bunuh Bin Laden.

Mula2 bantu Sadam, lawan Iran. Kmdian bunuh Sadam.

Pi mai pi mai Islam kena tipu.

Mcm Pok Nick Pas kena tipu dgn US. Pok Nick sokong Gadafi di bunuh, atas Reformasi Rakyat konon. Pok Nick x tahu itu semua buatan Amerika.

Abu Idris said...


arrayah.info
- Persamaan antara Panji Hitam, Panji Islam, Panji Ar Rayah dan Panji Rasulullah SAW

Anonymous said...

inilah untuk kesekian kalinya bukti betapa umat islam itu terlalu mudah utk diperdayakan dan dipermainkan anasir luar ,

umat islam lebih mudah percaya orang kafir dan yahudi berbanding umat islam sendiri , orang kafir cakap apa saja umat islam benarkan , suruh buat apa sajapun dibuat , demi kerana dendam dan amarah !

malangnya , bila orang islam merayu agar sesama islam berdamai dan bersatu dikata macam-macam , tuduhan pelbagai wajah dan fitnah segala segi siang malam 24 jam !

tak mustahil apa berlaku pada Ghadafi dan negara Libya khasnya akan berlaku dalam negara ini sekiranya kita umat islam terus bergaduhan dan berpecah , berkesumat dan berfitnah , tak mustahil satu masa kelak kita juga akan berbunuhan sesama sendiri , pihak asing yg melihat hanya senyum dan bertepuk tangan tanda segala usaha mereka telah berhasil !

ARTIKEL HANGAT BULAN INI