TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Wednesday, November 30, 2011

CUTI SEKOLAH: DIMANAKAH ANAK ANDA?

Sekarang ni musim cuti sekolah. Zaman aku kecik-kecik dulu, mak bapak tak cemburu pun kalau aku nak main kat luar sebab masa tu terlalulah aman. Tak da cerita budak kena culik, tak da cerita budak kena rogol, tak da cerita budak hisap dadah, habis-habis nakalpun kalau kebetulan cuti sekolah musim buah, setakat ambik dan makan buah-buahan jiran aje. Tu pun jiran-jiran tak kisah, pasal mereka semua dah anggap bebudak ni macam anak sendiri.

Apakah anak-anak anda masih lagi bermain seperti ini;

atau
atau
atau
atau
atau
atau
atau main parit seperti di bawah?


1 comment:

Anonymous said...

TiS.. Nak terkeluar air mata aku tgk gambar2 yg lu upload nie.. Mengimbau kenangan siot.. Zaman kanak2 dulu dan sekarang totaly byk bezanye.. Please.. I wanna be young again..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI