TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Sunday, November 20, 2011

DAH BERAPA KALI POK NIK JANJI HUDUD?

Jika akhbar ini boleh berbohong pada satu kali, apa halangannya untuk berbohong untuk kali kedua? Ingat Utusan, ingat bohong. Itu tulisan di wall FB Nik Ajis.

Apa nak diherankan kalau setakat dua kali bohong? Aku setiap kali baca Utusan, setiap kali tu juga ingat Nik Ajis. Nik Ajis dah berapa kali janji kat rakyat Kelantan nak laksanakan hudud? Setiap nak pilihanraya, janji hudud, asal nak pilihanraya, janji hudud. Dah berapa kali pun aku tak tau. Maka apa halangannya bagi Nik Ajis untuk berjanji dan berbohong lagi pada PRU 13 ni? 


1 comment:

samakita said...

Lihat disini anak sekolah berzina dalam tandas dan masih berpakian sekolah

minta juga dijadikan sebaran dengan harap pihak berkaitan akan menutup laman porn tersebut

samakita.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI