TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Monday, November 21, 2011

SENGAL PAS TAK HABIS-HABIS

Aku ingatkan PAS Johor Bahru ni ada le lebih sikit bijaknya dari PAS kat tempat lain. Rupanya sengalnya sama aje. Agaknya mana yang masuk PAS ni memang ada cencurut dalam kepala otak dia orang.

Susah kalau ada rakyat yang macam ni. Bila kerajaan tak tolong, kata kerajaan tak baik, tak perihatin. Bila kerajaan tolong, kata kerajaan bagi rasuah. Apa punya manusia agaknya. Kalau tak nak, diam-diam, jangan ambil. Ramai lagi orang susah yang berharap dan bersyukur dengan apa yang kerajaan bagi. 

Sampai hujung bulan Disember ni, aku  harap Kementerian Pelajaran umumkan, berapa banyak mak bapak terutamanya kat Kelantan yang banyak puja bulan tu tolak bantuan RM100 ni.

3 comments:

Megat Alam Gempita said...

Biarkan bro golongan kufur nikmat tu. Lepas ni ramai yang dapat bonus setengah bulan gaji, dapat RM500.00 dan gaji pulak naik tahun depan. Lagi puak-puak lahanat ni akan hangin!!!

Para pencacai fuckatan korang tak malu ker ambil 'duit rasuah' tu?

HHalem said...

Cadangan cukup baik:-)

Sengal,
cencurut.

Kem Pelajrn kena announce brapa banyak yg tolak dan ambik duit RM100.00

Perbezaan antara Supply, Ambik dan Tolak, maka timbul lah Hilang Tengah Jalan.

Kita nak tegok sekolah PAS mana yg paling banyak sapu.

Pewaris Wasiat said...

Ni bkan kepala ade cencurut...dah memang kepala dia org takder otak...kala ade pn tahap IQ tahap keldai jeer..!!! memang Bangang tahap Keldai laaa puak2 niii..!!! Tuuuuiiiihhhh..!!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI