TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Wednesday, November 23, 2011

KEMPEN PRU - TOLONG JAWAB

Pok Nik dah mula kempen kat FB dia. Dia dah mula bertanya soalan yang mintakkan jawapan. Amacam?


Nak juga lawan populariti dengan Pok Nik ni. Jadi akupun nak tanya juga le, ....tapi aku tak pandai spiking ongputeh macam Pok Nik;

Adakah kamu percaya janji-janji Nik Aziz?

Tolong bagi aku jawapan. Yang menolong aku ucapkan jutaan terima kasih. Mana le tau kot-kot dengan jawapan tu nanti boleh tergerak hati nak 'pangkah' Pok Nik.

3 comments:

Anonymous said...

KAWE TAK CAYA SIKIT RABOK...POK NIK KAKI KENCING..BUKE STAKAT KECING DIKAKI..ATAH PALO PUN DIA KECING.KECEK NGAPO..DENGA BULEH CAYO JANGE.

ajai62 said...

Assalam Bro

Langsung tak percaya pada manusia lidah bercabang.. Kena kat orang lain semuanya haram dan kafir... Bila kena kat batang hidung dia semuanya halal dan Islamik...

Anonymous said...

selagi PAS bersama dgn DAP n PKR, perjuangan Islam mereka hanya omong kosong..mereka terlalu tunduk kpd DAP..amat mengecewakan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI