TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Wednesday, November 23, 2011

MAHASISWA BEBAL

"Mahasiswa menuntut Pengerusi Mais, Datuk Mohamad Adzib Mohd Isa memberi penjelasan segera dan memohon maaf segera sebagai tanda menghormati konsep kebebasan akademik yang dituntut oleh ramai pihak," itu ayat Pengerusi Solidariti Mahasiswa Malaysia (SMM) Ahmad Syukri Che Ab Razab berkaitan larangan MAIS terhadap Aziz Bari dari membentangkan kertas kerjanya di KUIS.

Itulah permintaan paling bodoh dari seorang pemimpin mahasiswa Malaysia. Agaknya budak ni tak tau ke bahawa KUIS tu bertuan. Dan MAIS tu tuanpunya KUIS. Korang bebudak yang belajar kat sana cuma menumpang aje. Tumpang belajar. Serupa le kalau orang sewa bilik kat rumah bapak kau, takkan kerana dia dah bayar sewa bilik, dia boleh sesuka hati dia aje nak bawak sapa bermalam kat bilik tu. Tuan rumah ada hak nak halang siapa yang dia tak suka. Itupun tak boleh nak fikir. Macam mana nak jadi menteri nanti?

Kalau korang nak sangat belajar dengan Aziz Bari, mintak belajar kat UIA. Kat UIA dia profesor.

Jadi le cerdik sikit. Jangan ingat dah masuk U dah pandai. Banyak benda lagi korang kena belajar. Nak hidup ni, ada banyak benda yang tak boleh belajar kat U. 

3 comments:

Anonymous said...

Bukan saja bebal tetapi bodoh, bangang dan bahalul.

Anonymous said...

dah bodoh sombong lak tu...

Anonymous said...

Ahmad Syukri CAP AYAM!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI