TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Saturday, November 5, 2011

KESIAN...BOLEH TENGOK AJE.

Kesian kat Marlin sekor ni. Mungkin kerana terburu-buru dan terlalu lapar agaknya, apa yang dihajatkan dapat, cuma dapat tengok saja tapi tak dapat makan. Apakan daya, tangan tak ada. Ada sesapa yang boleh tolong Marlin ni.

Begitu juga dengan ahli-ahli politik. Jangan terburu-buru sangat nak jadi YB. Jangan nanti bila dah dapat jadi YB, tak boleh buat apa-apa, cuma setakat usung gelaran YB ke hulu, ke hilir. Kalau Marlin kan atas tu, dah tentu le tak berakal.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI