TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Monday, November 28, 2011

KU LI.....ADA APA-APA KE?


Orang tua ni memang panjang akalnya. Tiba-tiba aje berbunyi pasal cikgu ni. Ada apa-apa ke?

4 comments:

DG48 said...

saudah lah.. majoriti penjawat awam yang menyongkong pembangkang adalah dari golongan Guru.. menyokong bagai nak rak partai PAS!.. dari sekolah rendah, sekolah menengah, PPD, Jbtn Pelajaran sampailah Kementerian.. semuanya bila time rehat sebuk bercakap hentam kerajaan.. padahal sektor perguruan lah yang mendpaat berbagai insentif.. mmg bangsa tak sedar dek untung!

HHalem said...

Tuan, apa lak Ku Li panjang akal.
Dia ni pendek atau x da akal..


Cikgu lah paling banyak dapat insentif laa ni..kalah pejabat2 lain.

TENGGARA is SOUTHEAST said...

Tuan HH,
Ku Li kalau berbunyi, yang tersirat lebih banyak dari yang tersurat! Tengok aje follow-up dia nanti. Tentu ada udang disebalik mee.

Anonymous said...

Betul cakap DG48 tu, saya pun guru, saya tahu. Bila tak diberi bonus, marah kerajaan, bila dapat bonus, kata rasuah nak suruh pangkah BN, kerajaan bodek, dan lain-lain kata cerca yang tak sanggup didengar.
Saya rasa setiap sekolah 90% kakitangannya anti kerajaan. Yang cina macam yang cina, yang india macam yang india....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI