TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Friday, November 25, 2011

MAT SABU NAK TAMBAH SKRU KAT KEPALA LUTUT

Semasa BERSIH 2.0, lutut Mat Sabu cuma dapat satu skru sepanjang 2.5 inci. Nampaknya Mat Sabu tak puas hati kerana skru tersebut mungkin tak cukup panjang.

Untuk itu Mat Sabu bercadang menambah satu atau dua lagi skru di kepala lututnya dan kalau boleh mungkin yang lebih panjang lagi dengan menyertai BERSIH 3.0 pula. Mungkin Mat Sabu mahukan skru yang sepanjang dan sebengkok anunya Nuar. Ini kerana menurut Mat Sabu, PKR dan DAP juga akan turut serta.

Menurut Mat Sabu, PAS akan memulakan penerangan dan menggerakan ahlinya di seluruh negara untuk menyertai BERSIH 3.0 pula. Bagaimanapun menurut Mat Sabu, tarikh dan lain-lain hal berkaitan BERSIH 3.0 itu hanya akan ditentukan oleh sekretariat BERSIH. Maknanya, Mat Sabu hanya akan menurut sahaja apa kata Ambiga Bigo.


4 comments:

Anonymous said...

si bangang sabu ni dah hilang otak & akal dia... tu yang asik merapu tak sudah!@!!... si bangang ni jadi balaci babi DAPig dan parti KENCING RAKYAT..yang susah dan merana si ahli PAShit yang buta dunggu banggang bodoh sangat2...kali ni kalau lembu2 tu nak berdemo lagi.. kasi tangkap dan sumbat dalam kandang lembu pas tu bagi makan rumput makanan lembu!!! tu yang sebaiknya bagi Lembu2 Pashit dan BABI DAPig tu!!!.. si BABIGA pula kasi sumbat satu sel dengan ANUwar al Juburi.. mari kita tengok sapa kena jubo atas tiket kebebasan yang diperjuangkan...

IBM said...

Salam bro enalrahim,
Minta tlg utk dptkan kod slide show 'ARTIKEL YANG MENGKIN ANDA TERLEPAS' seperti terdapat di blog anda. Dah cuba cari, tapi x dpt. Itupun kalau anda sudi beritahu saya. Terima kasih. Selamat berjuang.

Sudir said...

Sebenarnya doktor tersalah letak skru.. Patutnya skru tu letak kat kepala dia.. Bukan kepala lutut

Anonymous said...

mereka pernah ckp yg BERSIH bkn didalangi mana2 parti politik..ni apa cerita..klu dh parti2 ni yg duk canang merata pasal bersih, nk ckp xde motif politik lg..harap rakyat blh fikir n nilai sdri

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI