TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Wednesday, November 16, 2011

MOHON BANTUAN -CHEF WANI TERKENA RADIASI

Bantuan segera diperlukan untuk merawat Chef selebriti baru terkemuka, Chef Wani apabila bahagian kepalanya terkena radiasi kilang Lynas sewaktu menyediakan masakan di sebuah resort berhampiran Kuantan. Sekiranya terlambat diberikan bantuan dan rawatan dikhuatiri beberapa objek seperti tanduk mungkin keluar dari kulit kepala yang terkena radiasi tersebut.


4 comments:

abu talha said...

kamu sbnarnya yg bhalul...dh 1 dunia tau dn brckap psal rdiasi tu..bcalh artkal yg brkatn dgnya..klau tk tau bhasa inggris..mntalh lh gogle trnsltekn...org sruh bljr bhsa ingriss ..tk mau

yg kmu duk skong wat apa..dia org tu ada bsness...

klau nk bodek pn ..pada2 la

tauke ikan said...

ala bro... buat bodoh je dengan komen abu talha tu. dah sah-sah fuziah ni kaki kencing, yang heran tu ada lagi pulak mangkuk macam abu talha tu yang pecaya. nama macam sahabat nabi tapi bongok. abu talha tak yah nak berdebat dengan kitaorang la. kalau tak puas hati pegi berdebat dengan dr che rosli wakil rakyat pas korang. dia yang keluarkan fakta fuziah kaki kencing, bukan kitaorang ye...

TENGGARA is SOUTHEAST said...

Tauke,
bio le dia nak cakap apa pun, silap-silap dalam keturunan dia baru dia aje yang pandai berbahasa inggeris!!! Mungkin masa bapak aku baca NST dulu, bapak dia tengok tulisan jawi pun ingatkan Al Quran.

cacamarba said...

haha..xpe tuan TIS..ni mksdny geng pakatan salu berkunjung masuk..Tu yang sentap bile diorg kena jentik skit..haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI