TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Wednesday, November 30, 2011

NURUL IZZAH TERKEDU -HILANG BICARA

Dah sepuluh hari Gomo buktikan bahawa dakwat kekal untuk pilihanraya sebenarnya tidak kekal. Ianya boleh dihilangkan dalam masa lima minit sahaja. Lama lagi masa Nuar menutuh China doll.

Tapi hingga ke hari ni, dari tangan Gomo yang mulus sampai dah jadi berbulu, tak ade sekor pun dari Pakatan haram yang hebat-hebat bertempik tampil untuk menidakkan demo yang dibuat oleh Gomo. Dia orang buat macam tak de apa-apa aje. Takkan tak da sorang pun nak jawab.


Rakyat nak juga dengar apa kata Pakatan haram tentang dakwat yang boleh dihilangkan dalam masa kurang lima minit tu. Jangan le sibuk cerita hal lain pulak. Hal dakwat tu hal besar, nanti semua yang mengundi kena palit dengan dakwat tu. Apa nak sibuk pasal lembu NFC ke, pasal ucapan Muhyiddin ke? Itu tak libatkan ramai orang. Dakwat kekal tu lebih penting, JAWAB, JANGAN TAK JAWAB.

Kalau Izzah anak Nuar yang tak jawab, aku mungkin faham. Mungkin sebab dia terkedu tengok lengan Gomo yang berbulu tu sampai tak keluar suara nak menjawab. Tak kan Nuar Berahim pun terkedu kot?


6 comments:

HHalem said...

Semenjak PGomo, keluar video ni, tak der pulak PKR bising-bising.

Isu ni dah diam terus..sunyi..

Kena kasi pingat kat PGomo.

Anonymous said...

patut colet dakwat tu pakai jari tengah baru izzah berahi nak jawab.

Mak lampir sila jawab.
cak pong .. cak pong ..

TENGGARA is SOUTHEAST said...

Tuan HH,
Kita kena kitai balik isu ni. Kalau tak depa buat bodoh aje. Depa juga yang beria nak dakwat kekal dulu.

IBM said...

Salam bro enalrahim,
Betul tu, saya setuju dgn Anonymous, biar Mak lampir yg jawab. Mulutnya terlalu celupar....

TENGGARA is SOUTHEAST said...

W'salam IBM,
Mak Lampir terdiam pasal isu dakwat ni kot-kot diapun ada video hangat tak? Tu yang takut dengan Gomo.

Anonymous said...

lepas ni isu ape plak yg diorg nk pakai..tahniah pada blogger2 yg berjaya pecahkan tembelang pr

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI