TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Tuesday, November 15, 2011

SADIS DAN GILA

Tak ada perkataan sesuai untuk dinyatakan apabila terjumpa gambar ini di FB rakan. Gambar yang mengundang ribuan komen dan ribuan share.

6 comments:

HHalem said...

2 tahun sudah, dia kena tangkap.

TENGGARA is SOUTHEAST said...

Syukurlah kalau dah dihukum.

naneo said...

binawe punya manusia..seronok dpt tahu dh kena tangkap..tapi rasanya tak cukup..sbb patut kasi pijak jgk tu..

Anonymous said...

walaupun telah dihukum....betina haram jadah ni terimalah hukuman dari Allah Kelak..kalau aku ada masa tu...memang kena penyepak betina ni...

BUJANG SENANG said...

MANUSIA TAK BERHATI PERUT

BINAWEI PUNYA GADIS

Anonymous said...

Ini bukan manusia la...takyah nak marah2 dia...dia kan binatang...binatang memang la perangai macam tu...eh tak...rasanya binatang mulia lagi dari dia,sekurang2nya anjing pun takkan buat macam tu kat kucing..hina nya binatang ni..takleh nak cakap dia manusia..sbb perangai dia bukan manusia.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI