TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Wednesday, November 2, 2011

SENDIRI ANGKUH TAK NAMPAK

Sessi mari bercerita...
Marah betul Tuan Ibrahim Tuan Man bila TPM, Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata bahawa rakyat tidak mempunyai pilihan kerajaan yang lebih baik selain Barisan Nasional. Rasanya ada betul juga kalau difikirkan apa yang didakwa TPM tu. Kalau nak bandingkan PAS dengan BN, apa lebihnya PAS, nak banding PKR dengan BN, apa lebihnya PKR dan kalau nak bandingkan DAP dengan BN.....seribu kali lebih baik BN dari DAP.

Bila TS Muhyiddin mendakwa begitu, Tuan Ibrahim kata TPM angkuh. Tapi masa PAS cakap yakin menewaskan Ibrahim Ali di Pasir Mas hari tu, tak pula dianggap angkuh. Tak ada pulak Tuan Ibrahim bising dengan kenyataan anak buahnya yang terlalu yakin tu. Mungkin kalau PAS yang cakap meninggi, tak angkuh agaknya.
Ini yang dinamakan double standard. Satu boleh buat, satu tak boleh. Nak jadi pemimpin tak boleh double standard. Tapi apa nak heran dengan double standard PAS ni, kalau undang-undangpun nak diberi dua set yang berbeza kepada rakyat. Ada akal ke?

Kalau begini mentaliti pemimpin PAS, kalau memerintah nanti, tentu akan diperkenalkan kasta-kasta.


1 comment:

Anonymous said...

APA HERAN - PAS BULEH KATA KAT CHUA SOI LEK TIDAK MENGHORMATI AGAMA ISLAM KERANA MENENTANG HUDUD DAN BERDIAM DIRI KEPADA KAPAL SING. PAS BULEH KATA NAK HUKUM HUDUD TETAPI MENGAMPUNKAN ZINA MAT SABUNG DAN ADUN SELISING DAN MENYURUH MANUSIA BERIMAN MENJILAT KAKI PELIWAT DAN PENZINA TEGAR SEBELUM DIBENARKAN MASUK KE DALAM SURGA PAS.

ARTIKEL HANGAT BULAN INI