TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Saturday, November 12, 2011

TIPAH KOYE MEROYAN

Jaga Kak Wan, bukan setakat hidung,
Tipah ni gigipun mancung.
Tipah Koye dah gila. Tipah Koye dan meroyan. Tipah Toye dah meracau. Bahaya ni...Tipah dah termasuk dalam golongan orang hilang akal. 

Dalam setengah jam, 7 kali Tipah tweet pasal "menteri penipu". Entah menteri tu yang penipu ke, atau Tipah yang nak tipu rakyat? Tipah marah betul, kenapa dia tak dapat bahagian agaknya. Aku risau juga....takut-takut esok lusa Tipah terus hilang akal, angkat tikar bantal dan tidur dengan lembu-lembu NFC sebab nak cari duit yang 250 juta tu.

Kalau tak silap aku, Tipah ni loyar, ada asas ke loyar meroyan macam ni? Tapi dengan sikap gila-gila Tipah ni le yang buatkan Brother Nuar sayang kat dia, silap-silap terancam Wan Jijah.


3 comments:

Anonymous said...

candangan wahai latipah ... ??????

HHalem said...

Tipah Koyak datang bulan kot.
perhatikan betul2, klu dgn Menteri Pompuan dia cukup meracau.

TENGGARA is SOUTHEAST said...

Tuan HH,
tengok muka macam dah menopause aje.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI