TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Sunday, December 4, 2011

APA NIAT SEBENAR SINGAPOREAN NI?

Inilah perangai Singaporean, perkara yang boleh diselesaikan dengan mudah, suka diperbesar-besarkan. Apakah tujuan sebenar menyiarkan kesilapan imigresen Malaysia ke dalam portal berita? Apakah sengaja dia nak memalukan imigresen Malaysia? 

Sekiranya perkara tersebut agak menyusahkannya, boleh sahaja dia menulis surat kepada pihak imigresen, kenapa mesti melalui media? Orang-orang sebegini tak datang ke tempat kita pun tak mengapa.

Masalahnya telahpun diselesaikan pada hari yang sama juga. Malahan pegawai terbabit tidak pula berburuk sangka terhadapnya. Kalau begini sikap mereka, apakah patut dimasa akan datang, setiap individu mesti memegang sendiri pasport masing-masing apabila tiba di kaunter imigresen.

Ruj SINI

4 comments:

Anonymous said...

klau menyusahkan lain kali jgn dtg johor.....kami pun bukan suka org spore dtg mysia.berlagak,angkuh,kurang ajar,biadap....sporean korang ingat korang ni bagus sgt ke.....buat negara mysia mcm bapak ko yg punya....fuck u sporean..

aku anti org spore.......fuck!!!!

Anonymous said...

dorang ni memang...sudah banyak bagi kemudahan kat diorang kita bagi langsung tak bersyukur dan hanya tahu nak komplen je

Anonymous said...

Kejadian ini boleh dikatakan hari-hari berlaku di CIQ. Pegawai imigresen kebanyakannya tidak bersikap professional. Boleh dikira 2/10 pegawai sahaja yang betul2 menjalankan tugas dengan penuh tanggungjawab.Yang lain cuma makan gaji buta sahaja.

Anonymous said...

kadangkala memng berlaku kecuaian para pegawai.. tp di kaunter pun da diingatkan supaya para pelawat periksa dahulu passport sblum meninggalkan kaunter.. amalkanla toleransi sesama kita.. kalau rase susah xpayah masuk negara org.. duk je diam2 negara sendiri..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI