TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Friday, December 16, 2011

AWANG ADEK!...JANGAN SULITKAN KEADAAN

Aku rasa Awang Adek ni contoh menteri yang tak pandai buat kerja. Patut le rakyat Kelantan tolak dia masa PRU12 yang lalu.

Kenyataannya mengenai borang fotostat ni sepatutnya bukan sekarang keluar. Patutnya awal-awal lagi dah buat, beri penjelasan kepada rakyat. Bagaimana pula dengan borang yang dimuat turun dari internet?

Mengapa perlu nak menyusahkan rakyat. Kalau rakyat dah isi dan segala maklumatnya ada dan berkelayakan, patut beri, beri sahaja. Jangan banyak sangat karenah. Bukan semua rakyat senang dan ada masa nak berulang alik nak cari borang semula. 

Artikel asal di SINI
Yang penting bukannya borang, yang penting maklumatnya serta kelayakan untuk mendapat BR1M. Bantuan kerajaan ni bukannya macam teka bola yang mesti pakai borang original sebagai bukti pembelian. Zaman untuk berkarenah yang bukan-bukan dah tak sesuai lagi. Buka mata dan cuba sedar sikit!!!

4 comments:

Anonymous said...

Awang Adek ...

jangan kurang cerdikkk

nanti strategi terbalikkkkk

Anonymous said...

bukan borang salinan, maklumat yang di isi kemudian di salin semula kot, tu yang tak sah.

kalau borang salinan tak boleh borang download pun tak sah, apa ke bengong cara cakap.

Unknown said...

Dato Awang Adek cakap pasal borang palsu.. kerana itu isu asal yang pemberita tanya... pemberita Malaysia Kini & star ni je yg pandai2 tukar jadi borang fotostat tak akan diterima...

Semua org tau.. borang tu boleh difotostat & didownload

Anonymous said...

aduiiihhh..dah isi borang yg jkkk-p bagi..tak terima ke?..xpe la..kerajaan tak terima..rakyat tak undi..berbaloi kan..sama rata..sama rasa..depan belakang sama saja...datuk awang nak tanding mana? rakyat bachok nak berkira...hehehe
ada jugak camni punya menteri kabinet..jangan jadi kabinet tv dah le...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI