TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Saturday, December 17, 2011

KENAPA "ANAK" MAZLAN SUKA CERAMAH DI FELDA?

Mazlan Aliman yang bergerak atas nama ANAK bila masuk Felda lebih gemar mengambil pendekatan untuk mengadakan ceramah di Felda-felda. Kenapa?... walaupun kengkadang yang datang mendengar cuma beberapa kerat sahaja.

Nyanyi lagu "Bangau oh bangau..."

Rupanya ANAK tak mampu untuk menyampaikan temberangnya melalui kaedah siber. ANAK cuma gah pada dada-dada akhbar pembangkang sahaja. ANAK cuma gah membuat onar sahaja.

Sebagaimana yang telah aku postkan pada 15 Dis lepas mengenai kekuatan penyokong Mazlan (SINI) yang diperolehinya sebagai individu bernama Mazlan Aliman di alam siber, begitu jugalah dengan nasib ANAK. Nampak sangat Mazlan dan ANAK hanya syok sendiri!!! ....syok untuk menyalahkan orang lain.



3 comments:

Anonymous said...

Kalau dah macam bangsat siapa nak sokong....Mak bapak aku susah payah meningkatkan taraf hidup bersama FELDA dia senang-senang nak pelingkup dasar tak pernah bersyukur dengan nikmat Allah penderhaka, pengkhianat bangsa Allah tidak akan memberkati kehidupan kau .

Anonymous said...

BABI HARAMJADAH CHELAKO PUKIMAK KEPALA BUTOH DIA !

Anonymous said...

apa lg yg nk diperjuangkan..selama ni pun peneroka hidup aman, mampu je sekolahkan anak2 smpai masuk univrsiti..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI