TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Friday, December 30, 2011

AZIZ BARI KATA PERKASA TAK BETUL

Abdul Aziz berkata beliau menghormati hak PERKASA untuk membuat laporan polis terhadap seorang pemimpin Kristian, Paderi Dr Eu Hong Seng semalam, namun beliau tidak melihat langkah itu sebagai sesuatu yang betul.

Agaknya Aziz Barua ni ingat dia aje yang betul. Ko bela la Kristian tu cukup-cukup Aziz, nanti mati esok kalau orang Melayu semua dah menyampah kat ko, pesan kat anak bini, mintak tolong gereja uruskan. Nak cakap banyak-banyak kat ko pun tak guna, sebab ko "pakar". Nanti mintak depa talkinkan ko dengan ayat-ayat dari perlembagaan.


2 comments:

Anonymous said...

Muka pun penuh angkuh dan sombong. Anggap diri bijak segalanya. Tapi dia lupa segala peluang dia mengaji sampai jadi macam sekarang sapa bagi.

Anonymous said...

PROF GILA TAHAP BANGSAT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI