TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Saturday, December 3, 2011

CIKGU MALA....BAIK PINDAH PENANG KERJA DENGAN GUAN ENG

Orang kalau dah terlalu taksub, akhirnya buta mata dan buta hati. Duduk Johor bertahun-tahun sampai beranak pinak, yang baik di Johor tak nak di canang. Kapir DAP buat sekali, sibuk memuji melangit. Apa ada dengan RM500 ribu yang diumpan oleh Guan Eng tu? 


Kenapa tak canangkan yang kerajaan Johor pada tahun 2009 sahaja telah membelanjakan sejumlah RM5.6 juta untuk menambah elaun guru KAFA seramai 1711 orang. Itu baru tahun 2009, belum tahun 2010, belum tahun 2011. Bukan sekali, tapi tiap-tiap bulan. (rujuk SINI)


Apa le bahlol sangat boleh termakan dengan umpan kapir DAP ni. Memang patutpun letak jawatan sebagai guru. Kalau guru yang sebegini, yang tidak bermaklumat, kalau mengajar anak aku, agaknya tiap-tiap hari menangis kena bodohkan dengan anak murid. 
Aku nasihatkan Si Mala ni bawak le anak beranak pindah ke Penang tu, kalau betul Penang lebih baik. Tinggalkan le Johor ni.

3 comments:

Anonymous said...

Sebenarnya dia marah sgt sbb kena berhenti jadi cikgu. Lepas tu x dpt tawaran apa2 dari kerajaan Umno.

Inilah yg dikatakan, marahkan nyamuk kelambu dibakar. Kuman seberang laut nampak, taik mata sendiri x nampak.

Gula-gula Guan Eng tu lak cuma utk mnjelang PRU13 je. Try xde pilihanraya, mamposlah org Islam kt Penang tu, sebijik jadi mcm Singapork.

RH said...

Kita orang Melayu jangan mudah lupa.

Harga kita bukannya RM300.

Harga kita adalah maruah kita. Agama kita. Bangsa kita.

Malulah sekiranya RM300 boleh buat kita lupa diri. Dijadikan bahan ejekan kaum lain.

sekian.

usin said...

normala 300. bg dia 3 ratus guan eng tu besar sgt berbanding apa yg ada di johor. org mcm ni payah nk insaf. biarkan jelah!!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI