TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Wednesday, December 7, 2011

IDEA FOR BERSIH 3.0

BERSIH sibuk nak buat lagi BERSIH 3.0. Untuk menjayakannya tentulah memerlukan kewangan yang banyak. Jangan sampai macam BERSIH 2.0 dulu, sampai Ambiga terpaksa mengaku menggunakan dana luar.


Mungkin penganjur BERSIH boleh tiru kelab netball dari Bristol University ni. untuk cari duit bagi kelab mereka, mereka buat kalender khas 2012 yang memaparkan gambar ahli-ahli mereka dan dijual dengan harga £7 sekeping. 

Tapi kalau BERSIH yang buat kalender macam tu, dengan memaparkan gambar  Ambiga, Maria Chin, Mat Sabu, Samad Said dan beberapa lagi penyokongnya, agak-agak laku tak?

Korang bayangkan dua orang ni bergambar macam kat atas tu
buat kalender 2012........

2 comments:

Anonymous said...

Bersih ni x bersih mne pun..masa berhimpun duk berarak buat kecoh..abes berhimpun, sampah bersepah..bersih mnde camtu

Anonymous said...

slps mmrhatikn rentetan kes teoh beng hock, bmula alasan tidak logik yg dicanang2kn sprm sgja bunuh tbh(bodoh dan tidak masuk akal sprm bunuh saksi sndiri)..mrk desak kjaan siasat dgn siasatn vip. kjaan ikut dan tubuh inkues..kputusn tbuka dan tidak spt yg mrk inginkn. mrk desak pula spy kjaan tubuhkn shnjaya diraja. kjaan tunduk dan ikut jg..mrk sgja pula boikot. sgja nak perlekeh dan malukn ydp Agong raja melayu kita.kputusn kluar. mati bunuh diri. mrk tak jg puas hati...hakikatnya mrk tetap tidak akan pernah puas hati dan tunduk shgga kita ikut khendak mrk.. bginilah sifat sebenar mrk. sptmana yg Allah pingatkn dlm alQuran bhw mrk yahudi dan nasrani tidak akan tunduk mlainkn kita ikuti apa yg mrk mahukn.

demikianlah juga dgn bersih..bermula dgn alasan tidak masuk akal mrk desak mcm2. kjaan ikut..tp mrk tetap jg tdk puas hati dan nak buat lagi demo yg myusahkn org awam dan pgawai yg jg ada anak bini dan ibu bapa yg perlu dijaga dan dibawa berehat dan santai dihujung minggu..

cukup2la...
ADAKAH KITA ORG ISLAM DAN MELAYU MASIH NAK TERUS TUNDUK DAN IKUTI KEHENDAK MERREKA MSKIPUN MRK MGHENDAKI KITA MASUK DLM LUBANG BIAWAK? WALHAL ALLAH TUHAN YG MAHA ESA TELAH PERINGATKN KITA AKAN SIKAT DAN NIAT JAHAT MEREKA INI DALAM KITAB SUCI QURAN DAN HADIS2 NABI SAW....

-WAU

ARTIKEL HANGAT BULAN INI